Заповни форму

Залиш свої контактні дані - і ми обов’язово зв’яжемося з тобою.




    BIP
    • Про нас
    • Блог
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Курси
    • UA
    • RU
    Пн-Пт з 9:00 до 18:00
    +38 (050) 629 04 69
    • +38 (050) 629 04 69
    • Бухгалтерські послуги
      • Бухгалтерський супровід ФОП
      • Ведення бухгалтерського обліку ТОВ
      • Подання звітності ФОП
      • Кадровий облік
      • Консультація бухгалтера
      Всі послуги
    • Юридичні послуги
      • Реєстрація ФОП
      • Реєстрація ТОВ
      • Розробка договорів
      • Реєстрація РРО
      • Юридична консультація
      Всі послуги
    • Пакети послуг
    • Прайс
    Залишити заявку
    arrow Назад до статтей

    Бронювання працівників під час мобілізації

    Бронювання працівників під час мобілізації

    До числа військовозобов’язаних, які не підлягають призову на військову службу під час мобілізації в умовах воєнного стану, належать особи, заброньовані за державними структурами, а також підприємствами та організаціями.

    Слід розуміти, що бронювання військовозобов’язаних працівників здійснюється з метою підтримання життєздатності національної економіки, а також задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань та населення під час війни.

    Розберемося, чим врегульовано питання бронювання працівників на час мобілізації, ким воно ініціюється та яка процедура оформлення.

    Регулювання питання бронювання

    Засади та процедура бронювання працівників під час мобілізації регулюється в Україні відповідно до положень Закону «Про мобілізацію і мобілізаційну підготовку» та постанови Кабміну «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних в умовах правового режиму воєнного стану» (від 03.03.2022 № 194).

    Бронювання військовозобов’язаних працівників у воєнний час здійснюється за остаточним рішенням Мінекономіки, що є підтвердженням надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації. При цьому строк дії відстрочки від призову в результаті такого бронювання не може перевищувати 6 місяців.

    Процедура оформлення бронювання

    Бронюванню передує складання та подання роботодавцем пропозицій щодо списку осіб, що підлягають бронюванню в силу зайняття ними посад або виконання робіт, які є критично важливими для певного регіону або сфери діяльності.

    До пропозицій додається відповідне документальне обґрунтування важливості діяльності компанії або державного органу в умовах воєнного стану. Такими документами, що можуть підтвердити необхідність бронювання працівників та належність роботодавця до об’єктів критичної інфраструктури, слугують зокрема рішення або листи військових адміністрацій в регіонах та інших державних органів на місцях.

    Після подання відповідних пропозицій відбувається їх узгодження зі сторони місцевої військової адміністрації та подальше направлення профільному міністерству або відомству, залежно від сфери діяльності компанії або державного органу.

    Після розгляду профільним органом пропозиції передаються Мінекономіки, яке приймає остаточне рішення у формі наказу, після чого витяг з такого наказу направляється до Міноборони, роботодавцеві, який ініціював процедуру бронювання, та іншим вищезазначеним органам, які брали участь в узгодженні та розгляді питання про бронювання військовозобов’язаних працівників.

    Зверніть увагу, що додатково повідомляти територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (колишня назва – військові комісаріати) про наявність витягу з наказу Мінекономіки про бронювання роботодавцеві не потрібно, адже відповідне рішення доводиться до відома через Міноборони.

    Підсумуємо – оформлення бронювання працівника відбувається наступним чином:

    • Орган державної влади, інший державний орган подає Міністерству економіки пропозиції щодо бронювання військовозобов’язаних та обґрунтування до них. Форму для відомостей про бронювання визначає додаток до Постанови № 194 . Подати пропозиції та обґрунтування можете у друкованій формі та/або в електронній формі (п. 2 Постанови № 194).
    • Міністерство економіки узагальнює подані пропозиції, протягом одного робочого дня ухвалює відповідне рішення та надсилає його копію Міністерству оборони, а також держоргану, що подав пропозицію. Мінекономіки вкаже в рішення строк дії відстрочки. ТЦК дізнається про бронь вже через день. Генштаб передає до ТЦК витяги з наказів Мінекономіки (п. 6 Постанови № 194).

    Що стосується підтвердження бронювання, відповідний держорган має видати військовозобов’язаному витяг з наказу Міністерства економіки. Цей документ підтверджує відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації та на воєнний час (п. 5 Постанови № 194).

    Якщо у вас залишилися запитання, як здійснити бронювання працівників вашого підприємства від призову до служби в лавах ЗСУ, звертаєтеся до БІП.

    Наші спеціалісти-юристи проконсультують вас в індивідуальному порядку та допоможуть з оформленням необхідних документів.

    Наталя Юдіна 10.05.2022

    smile

    Популярні послуги

    • Юридична консультація
    • Перевірка контрагента
    • Оформлення декретних підприємцям
    • Отримання ідентифікаційного коду для іноземців
    • Дозвіл на працевлаштування в Україні
    Всі послуги

    blank
    Статті

    18.05.2022

    Добровільна сплата ЄСВ та страховий стаж

    Ми продовжуємо розповідати про податкові стимули, які впроваджує держава з метою підтримки українського бізнесу під час війни. Одним з таких стимулів є можливість не сплачувати єдиний соціальний внесок.

    Загоровський Роман

    Документирование ущерба, нанесенного военными действиями агрессора
    Статті

    18.05.2022

    Документування збитків, завданих військовими діями агресора

    Звертаємо увагу, що для можливості в майбутньому розраховувати на грошову або іншу форму компенсації за зруйноване та пошкоджене нерухоме майно громадян потрібно правильно задокументувати спричинені збитки

    Мартинюк Алла

    Подача декларації та сплата податків на 3-й групі ЄП за ставкою 2%
    Статті

    16.05.2022

    Подача декларації та сплата податків на 3-й групі ЄП за ставкою 2%

    Як відомо, платники Єдиного податку 3-ї групи з 01 квітня 2022 року до закінчення військового стану мають можливість перейти на ставку ЄП у розмірі 2%

    Наталя Юдіна

    Умови оподаткування 2% на спрощеній системі 3-ї групи
    Статті

    13.05.2022

    Умови оподаткування 2% на спрощеній системі 3-ї групи

    Розглянемо вимоги та обмеження, що висуваються до спрощенців 3-ї групи, які бажають перейти на 2-відсоткове оподаткування, а також, які умови перебування на цій ставці

    Вікторія Чушенко

    Особливості прийняття на роботу в умовах воєнного стану
    Статті

    12.05.2022

    Особливості прийняття на роботу в умовах воєнного стану

    В цій статті ми розглянемо актуальні особливості трудових правовідносин, які виникають при прийнятті нових працівників на роботу в умовах воєнного стану

    Мартинюк Алла

    blank
    Статті

    11.05.2022

    Призупинення трудових відносин на час війни

    З моменту впровадження воєнного стану, багато підприємств, зокрема з найманими працівниками, стикнулися з неможливістю провадити діяльність. Це, в свою чергу, унеможливлює надання роботи працівникам

    Загоровський Роман

    На що впливає продовження терміну дії воєнного стану для бізнесу
    Статті

    6.05.2022

    На що впливає продовження терміну дії воєнного стану для бізнесу

    Як показує практика, продовження воєнного стану напряму впливає на ведення бізнесу в нашій країні

    Мартинюк Алла

    Актуальний список доступних реєстраційних дій для ФОП на 2022 рік
    Статті

    3.05.2022

    Реєстраційні дії для ФОП станом на початок травня 2022 року

    Спеціалісти БІП вирішили підготувати для читачів актуальний перелік доступних реєстраційних дій для фізичних осіб підприємців станом на травень 2022 року

    Лісаковська Юлія

    2 группа ФОП единого налога ЕН
    Статті

    3.05.2022

    2 група ФОП єдиного податку (ЄП): вимоги, умови перебування та воєнні нововведення

    В цій статті розглянемо особливості перебування на 2-й групі спрощеної системи оподаткування

    Наталя Юдіна

    Читати більше статей
    BIP
    • UA
    • RU
    • Бух. послуги
    • Ведення бухгалтерії ФОП
    • Ведення бухгалтерії ТОВ
    • Кадровий облік
    • Подання звітності
    • Консультація бухгалтера
    • Пакети послуг
    • Юр.послуги
    • Реєстрація ФОП
    • Реєстрація ТОВ
    • Реєстрація РРО
    • Розробка ІТ-договорів
    • Консультація юриста
    • Послуги адвоката
    • Прайс
    • Про нас
    • Клієнти
    • Блог
    • Вакансії
    • Privacy policy
    • Онлайн-курс
    Залишити заявку
    • telegram
    • linkedIn
    • instagram
    • facebook

    E-mail:

    info@bip.net.ua

    Адреса:

    м. Київ, вул. В. Стуса 35-37, блок № 7, поверх 9, офіс 911

    Телефон:

    +38 (050) 629 04 69

    Copyright © bip.net.ua

    Всі права захищені