Заповни форму

Залиш свої контактні дані - і ми обов’язово зв’яжемося з тобою.




    BIP
    • Про нас
    • Блог
    • Клієнти
    • Вакансії
    • UA
    • RU
    Пн-Пт з 9:00 до 18:00
    +38 (050) 629 04 69
    • +38 (050) 629 04 69
    • +38 (097) 572 72 05
    • +38 (093) 040 06 20
    • Бухгалтерські послуги
      • Ведення бухгалтерії
      • Подання звітності ФОП
      • Кадровий облік
      Всі послуги
    • Юридичні послуги
      • Реєстрація ФОП
      • Реєстрація ТОВ
      • Розробка IT-договорів
      • Реєстрація РРО
      • Надання послуг адвокатів
      Всі послуги
    • Пакети послуг
    • Прайс
    Залишити заявку
    arrow Назад до статтей

    ФОП може отримати до 11 000 грн. допомоги по частковій непрацездатності через карантин.

    Приватні підприємці в Україні, у яких немає найманих працівників і які постраждали від введення карантину, можуть отримати від держави матеріальну допомогу – до 11 000 грн за 4 місяці простою. Відповідну постанову Кабмін затвердив 22 квітня 2020 року.

    Від чого залежить сума виплат і як їх оформити.

    1.Хто має право на виплати:

    Всі ФОП, які вимушено призупинили або скоротили діяльність через карантин – незалежно від системи і групи оподаткування, як з найманими працівниками, так і без них. Кабінет міністрів України виділив на ці цілі майже 5 млрд грн.
    Єдиною умовою для отримання допомоги є оплата ЄСВ протягом попередніх карантину 6 місяців. Якщо ви справно платили соціальні внески, то можете претендувати на допомогу держави. При цьому не важливо, був у вас дохід за цей період чи ні.

    Скільки грошей можна отримати?
    Як
    повідомляється на сайті Державного центру зайнятості, сума допомоги встановлюється за кожну годину скорочення діяльності і з розрахунку двох третин від бази нарахування ЄСВ за минулий рік (4173 грн за квартал в 2019 році), але не більше мінімальної заробітної плати на місяць (у 2020 році – 4723 грн).

    Тобто, якщо протягом місяця діяльність вашого ФОП була паралізована, і ви працювали 0 годин в день, то зможете претендувати на суму до 2782 грн за кожен місяць починаючи з квітня: 4173/3 * 2 = 2782 грн.

    Ця сума може бути іншою, якщо ви платили не мінімальний ЄСВ, а великі суми.

    При цьому, за даними ДЦЗ, допомога надається на період зупинки або скорочення діяльності і протягом 30 календарних днів після завершення карантину. Тобто претендувати на компенсацію можна відразу за кілька місяців.

    На поточний момент можна отримати компенсацію за квітень і травень – тобто за 2 місяці, а це вже 5564 грн. Насправді, ще й за частину березня, але для цього потрібно дуже швидко подати документи.
    Далі, як тільки закінчиться червень, можна відразу подавати документи за червень. Тобто вже 3 місяці. Але! Навіть якщо допустити, що в червні карантин скасують, залишаються «30 днів після закінчення карантину», за які теж можна отримати компенсацію.

    Таким чином, де-факто ми маємо зараз потенційно мінімум 4 місяці, за які ми можемо отримати компенсацію: 2782 * 4 = 11128 грн ».
    Допомога не обкладається податком, тому виплату можна отримати в повному обсязі.

    До слова, подати документи в центр зайнятості потрібно до кінця поточного місяця – інакше компенсацію за квітень ви отримаєте не в повному обсязі.

    Якщо ви працювали, але не весь час?
    Можна вказати в документах кількість годин в місяць, які ви працювали. Тоді сума буде менше, але компенсація все одно покладена.

    Як оформити допомогу?
    Державний центр зайнятості підготував покрокову інструкцію, яка допоможе оформити цю допомогу.

    Зверніться в центр зайнятості за місцем сплати ЄСВ протягом 90 днів з моменту зупинки або скорочення діяльності. Адреса потрібного відділення можна дізнатися, відсканувавши QR-код на інфографіці нижче.
    Підготуйте необхідний пакeт документів:

    • заяву на отримання допомоги в довільній формі;
    • копія наказу з датою зупинки або скорочення діяльності (інструкцію по складанню наказу можна подивитися тут);
    • довідка про сплату ЄСВ за останні 6 місяців (її можна отримати в податковій за заявою);
    • відомості до Додатку 2 Порядку (бланк можна скачати тут).

    Оригінали документів подайте в центр зайнятості. Їх можна відправити поштою (аналоговою) або через скриньку для кореспонденції в центрі зайнятості.

    Протягом 3 робочих днів ЦЗ перевіряє документи.

    Наталя Юдіна 1.07.2020

    smile

    Популярні послуги

    • Ведення бухгалтерії
    • Кадровий облік
    • Подання звітності ФОП
    • Реєстрація ТОВ
    Всі послуги

    Блог

    Кейси

    21.02.2021

    F.A.Q.:рух коштів по рахунках

    Рух коштів по рахунках фізичної особи та фізичної особи підприємця: відповідаємо на поширені запитання

    Наталя Юдіна

    Кейси

    21.02.2021

    Валютний нагляд, призначення платежів та інші особливості безготівкових розрахунків ІТ ФОП

    Стикався з вимогою банку надати документи про походження коштів? Впевнені, що так. Особливо при веденні зовнішньо-економічної діяльності. Та чи має банк право вимагати такі документи?

    Наталя Юдіна

    Статті

    9.02.2021

    Єдиний рахунок для сплати податків та ЄСВ – добре чи погано для ФОП сфери ІТ?

    Ще в жовтні 2019 року було прийнято Закон України №190-ІХ, яким було запроваджено єдиний рахунок для сплати податків та ЄСВ. Єдиний рахунок - це рахунок, на який ФОП, якщо він бажає, може сплачувати всі податки та збори.

    Наталя Юдіна

    Читати більше статей
    BIP
    • UA
    • RU
    • Бух. послуги
    • Ведення бухгалтерії
    • Кадровий облік
    • Подання звітності
    • Пакети послуг
    • Юр.послуги
    • Реєстрація ФОП
    • Реєстрація ТОВ
    • Розробка ІТ-договорів
    • Послуги адвоката
    • Прайс
    • Про нас
    • Клієнти
    • Блог
    • Вакансії
    Залишити заявку
    • telegram
    • linkedIn
    • instagram
    • facebook

    E-mail:

    info@bip.net.ua

    Адреса:

    м. Київ, вул. В. Стуса 35-37, блок № 7, поверх 9, офіс 911

    Телефон:

    +38 (050) 629 04 69 +38 (097) 572 72 05 +38 (093) 040 06 20

    Copyright © 2020 Cedrus IT House

    Всі права захищені