Заповни форму

Залиш свої контактні дані - і ми обов’язово зв’яжемося з тобою.




    BIP
    • Про нас
    • Блог
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Курси
    • UA
    • RU
    Пн-Пт з 9:00 до 18:00
    +38 (050) 629 04 69
    • +38 (050) 629 04 69
    • Бухгалтерські послуги
      • Бухгалтерський супровід ФОП
      • Ведення бухгалтерського обліку ТОВ
      • Подання звітності ФОП
      • Кадровий облік
      • Консультація бухгалтера
      Всі послуги
    • Юридичні послуги
      • Реєстрація ФОП
      • Реєстрація ТОВ
      • Розробка договорів
      • Реєстрація РРО
      • Юридична консультація
      Всі послуги
    • Пакети послуг
    • Прайс
    Залишити заявку
    arrow Назад до статтей

    єРобота: уряд запускає систему грантів для розвитку бізнесу

    Держава всіляко заохочує бізнес не зупинятися та продовжувати працювати на благо України в умовах війни. Яскравим прикладом є анансований на днях урядом запуск грантових  програми для започаткування бізнесу, розвитку підприємництва та навчання.

    Задля реалізації отримання грантів Кабмін запустив проєкт “єРобота”, в рамках якого українці можуть подавати заявки через портал “Дія”. Знайомимо вас з ним детальніше.

    Що передбачає “єРобота”?

    Даний проєкт складається із шести різних програм:

    • Гранти на будь-який мікробізнес у розмірі до 250 тис. грн.
    • Гранти до 8 млн. грн. на розширення чи створення підприємств у сфері переробки.
    • Гранти на посадку садів – до 400 тис. грн. на 1 га.
    • Гранти на будівництво нових теплиць – до 7 млн. грн.
    • Гранти для стартапів у IT.
    • Гранти на навчання нових навичок у сфері інформаційних технологій;

    Хто може подати заявку на отримання гранту?

    Майбутні підприємці, діючі ФОП або юридичні особи:

    • які не перебувають і не провадять господарську діяльність на тимчасово окупованій території України;
    • які не провадять господарську діяльність на території росії;
    • які не перебувають під санкціями;
    • щодо яких не порушено справи про банкрутство;
    • щодо яких відсутнє рішення суду про притягнення до кримінальної відповідальності за корупцію;
    • які не мають заборгованості перед бюджетом.

    Розглянемо кожну з програм детальніше.

    Гранти на будь-який мікробізнес

    На таку підтримку від держави може розраховувати будь-який українець, що має бізнес-план та бажання розвиватися. Для участі ви маєте підготувати бізнес-план майбутнього підприємства та разом із заявкою подати через портал Дія. “Ощадбанк” здійснює оцінювання бізнес-плану та ділової репутації заявника, після чого учасник має пройти співбесіду у центрі зайнятості.

    Рішення про надання гранту приймається Державною службою зайнятості. Кошти видаються на основі рейтингу: спочатку фінансування отримують заявники з найвищим балом. Розмір мікрогранту визначається відповідно до його запиту, але не менше 50 000 гривень та з урахуванням кількості робочих місць: 150 тисяч гривень, якщо підприємець створює одне робоче місце та 250 тисяч гривень – за два.

    Прем’єр міністр України відзначив, що держава надає грант не готівкою, а на окремий банківський рахунок, а також, що учасником програми можна стати за умови, якщо людина не працює на інших підприємствах та не веде інший бізнес.

    Гранти на розширення чи створення підприємств у сфері переробки

    Така програма передбачає залучення до 8 млн гривень для старту чи розвитку виробництв з переробки. Кошти по цьому гранту є цільовими, їх можна буде витратити лише для придбання основних засобів виробництва (верстати, технологічне обладнання), а також на покриття витрат з доставки та введення в експлуатацію.

    Для першої тисячі заявників держава співфінансує 70% від вартості проєкту, решту оплачує отримувач. Для наступних заяв держава надає кошти у розмірі до 50% вартості проєкту.

    В цьому випадку заявка також подається через портал Дія разом з бізнес планом. Оцінка учасника проводиться банком на основі його ділової репутації, бізнес-проєкту та співбесіди. Рішення про надання гранту приймається Мінекономіки на підставі переліку висновків банку.

    Підприємці, які отримали кошти, зобов’язані протягом 3 років сплатити податки та ЄСВ у розмірі гранту та створити щонайменше 25 робочих місць.

    Гранти на посадку садів та будівництво нових теплиць

    Дана програма передбачає надання грантів на реалізацію типових проєктів, затверджених Мінагрополітики. Це легкі тепличні модулі, розміром близько 2 га, та сади площею до 25 га.

    Підприємці, які хочуть побудувати теплицю, можуть залучити до 7 млн гривень державного співфінансування. Для першої тисячі заявок держава компенсує 70% від вартості проєкту, для всіх наступних заявок – 50%.

    Для тих, хто планує закласти сад, передбачається співфінансування в залежності від типу рослин, що висаджуються: для першої тисячі гектарів держава компенсує 70% вартості проєкту, для наступних – 50%.

    Заявку на участь підприємці можуть подати через Портал Дія або у відділеннях уповноважених системно важливих банків, перелік яких визначає Національний банк України. Рішення про надання гранту приймається Мінагрополітики за умови наявності правильно оформленої заявки з додатками (типовий проєкт та бізнес-план).

    Отримувачі коштів зобов’язуються створити 40 нових постійних та сезонних робочих місць у тепличному господарстві та від 3 до 20 нових постійних та сезонних робочих місць – у садовому.

    Грант для стартапів у IT та на навчання нових навичок у сфері інформаційних технологій

    Ця програма інвестицій надає змогу для розробників технологічних продуктів відкрити і розвивати бізнес у сфері високих технологій внаслідок отримання фінансування. Важливо відмітити, що передбачено фінансування реалізації ІТ-стартапів на різних етапах – від ідеї до готового життєздатного продукту.

    Тож кошти на реалізацію стартапів можуть отримати як розробники готових технологічних продуктів, так і фахівці, які мають ідею проєкту. В залежності від стадії реалізації проєкту підприємець може залучити від 750 тисяч до 3,5 мільйона гривень безповоротного гранту від Фонду розвитку інновацій або від 3,5 до 8 мільйонів гривень поворотної фінансової підтримки від Національного фонду інвестицій України.

    Заявку на участь у програмі слід подати через сайт Фонду розвитку інновацій. Рішення про надання гранту приймається на конкурсній основі, де проєкти оцінюються експертами.

    Отримувачі коштів в залежності від етапу розвитку стартапу мають створити не менше 3-10 робочих місць (в залежності від типу стартапу), розробити технологію, яка буде конкурентною перевагою проєкту та орієнтуватиметься на зовнішній ринок, і повернути 50% суми гранту у вигляді податків та зборів протягом 2 років.

    Програма грантів «Старт в ІТ»

    Цей грант передбачає оплату вартості навчання для громадян, які втратили роботу, знаходяться в простої, неоплачуваних відпустках, ВПО та люди, які бажають отримати нову професію у сфері IT. Заявки учасників разом з пакетом документів приймаються центрами зайнятості.

    Одержувачам гранту надається електронний сертифікат для професійного навчання, який гарантує оплату навчальних послуг. Учасники програми мають використати сертифікат протягом 10 робочих днів з дня видачі, уклавши на його підставі договір з закладом освіти.

    Особи, які беруть участь у програмі, зобов’язуються пройти курс навчання та після його завершення протягом 30 днів працевлаштуватися за новою спеціальністю, або відкрити власну справу в цій галузі.

    Також, хочемо звернути вашу увагу на терміни  подачі заявок. Заявки прийматимуться в декілька етапів. З самими термінами можна ознайомитися за посиланням.

    Тож все що тобі потрібно – обрати сферу в якій ти хотів би розвиватися, та ознайомитися з умовами державної підтримки.

    Матеріал підготовлено на основі офіційної інформації, висвітленої на Урядовому порталі України.

    Забоцька Інна 8.07.2022

    blank

    Подписаться на новые статьи


    smile

    Популярні послуги

    • Юридична консультація
    • Розробка договорів
    • Реєстрація та обслуговування громадських і благодійних організацій
    • Консультація бухгалтера
    Всі послуги

    Закрытие ФОП при переезде за границу
    Статті

    7.07.2022

    Чи варто закривати ФОП при переїзді за кордон

    У сьогоднішній статті ми хочемо пояснити певні моменти з цього приводу і закликати бізнес - не поспішайте закривати свій ФОП

    Лісаковська Юлія

    Особливості застосування РРО/ПРРО під час війни
    Статті

    1.07.2022

    Особливості застосування РРО/ПРРО під час війни в Україні

    Хвилювання підприємців з приводу застосування РРО/ПРРО легко зрозуміти, адже санкції за порушення законодавства у цій сфері одні з найвищих, тож помилки обійдуться занадто дорого

    Забоцька Інна

    blank
    Статті

    1.07.2022

    Зміна адреси ФОП під час війни

    Досить поширеними ситуаціями наразі є випадки, коли адреса реєстрації ФОП є окупованою територією і ФОП за тією адресою вже не проживає

    Мартинюк Алла

    Что изменилось во время войны для IT-предпринимателей: налоговые нововведения
    Статті

    1.07.2022

    Актуальні законодавчі новини: на що звернути увагу IT-підприємцям?

    Поговоримо про ті законодавчі зміни та ініціативи, які можуть негативно вплинути на українських IT-підприємців

    Лісаковська Юлія

    Как сделать правильный инвойс
    Статті

    28.06.2022

    Як зробити правильний інвойс: мова інвойсів, особливості оформлення

    Ми розглянули всі особливості оформлення інвойсів у сьогоднішній статті

    Забоцька Інна

    blank
    Статті

    27.06.2022

    Спрощена чи загальна система оподаткування: обираємо оптимальну

    Ми зібрали всю інформацію про обидві системи оподаткування, щоб ви могли обрати найбільш оптимальну для себе

    Вікторія Чушенко

    Налоговая амнистия: стоит ли воспользоваться?
    Статті

    21.06.2022

    Податкова амністія в Україні 2022 р: чи варто скористатися?

    Розглянемо детальніше особливості впровадженої податкової амністії та кому з підприємців слід нею скористатися

    Забоцька Інна

    blank
    Статті

    15.06.2022

    Чек-лист для ІТ-підприємця: як нічого не забути на старті

    Як не допустити помилок на старті при реєстрації ФОП

    Вікторія Чушенко

    Как фрилансеру организовать свою бухгалтерию
    Статті

    15.06.2022

    Як фрілансеру організувати свою бухгалтерію

    Ми підготували поради, як ІТ-фрілансерам організувати власну бухгалтерію

    Забоцька Інна

    Читати більше статей
    BIP
    • UA
    • RU
    • Бух. послуги
    • Ведення бухгалтерії ФОП
    • Ведення бухгалтерії ТОВ
    • Кадровий облік
    • Подання звітності
    • Консультація бухгалтера
    • Пакети послуг
    • Юр.послуги
    • Реєстрація ФОП
    • Реєстрація ТОВ
    • Реєстрація РРО
    • Розробка ІТ-договорів
    • Консультація юриста
    • Послуги адвоката
    • Прайс
    • Про нас
    • Клієнти
    • Блог
    • Вакансії
    • Privacy policy
    • Онлайн-курс
    Залишити заявку
    • telegram
    • linkedIn
    • instagram
    • facebook

    E-mail:

    info@bip.net.ua

    Адреса:

    м. Київ, вул. В. Стуса 35-37, блок № 7, поверх 9, офіс 911

    Телефон:

    +38 (050) 629 04 69

    Copyright © bip.net.ua

    Всі права захищені