Заповни форму

Залиш свої контактні дані - і ми обов’язово зв’яжемося з тобою.




    BIP
    • Про нас
    • Блог
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Курси
    • UA
    • RU
    Пн-Пт з 9:00 до 18:00
    +38 (050) 629 04 69
    • +38 (050) 629 04 69
    • Бухгалтерські послуги
      • Бухгалтерський супровід ФОП
      • Ведення бухгалтерського обліку ТОВ
      • Подання звітності ФОП
      • Кадровий облік
      • Консультація бухгалтера
      Всі послуги
    • Юридичні послуги
      • Реєстрація ФОП
      • Реєстрація ТОВ
      • Розробка договорів
      • Реєстрація РРО
      • Юридична консультація
      Всі послуги
    • Пакети послуг
    • Прайс
    Залишити заявку
    arrow Назад до статтей

    Про роботу стартапів

    іт стартап
    Сьогодні ми розповімо Вам про роботу стартапів в сфері IT, а саме про бухгалтерію. Ця стаття буде корисна тим, хто вже цікавився питанням офіційної реєстрації і розуміє, що таке ФОП.

    Якщо Ви активна і цілеспрямована людина, у Вас є ідеї для розвитку в сфері IT, які ви хочете втілити в життя і Вам для цього потрібна команда, тоді вам необхідно створювати власний стартап. Розглянемо декілька варіантів роботи стартапів в контексті роботи ФОП:

    У Вас є іноземний замовник, який готовий платити кошти за реалізацію ідеї, Ви шукаєте команду і тут є три можливих варіанти організації роботи стартапа:

    1. Перший варіант організації роботи:

    Ви реєструєте себе і всіх членів своєї команди як ФОП на 3-й групі спрощеної системи оподаткування. Детальна схема роботи: кожний окремо отримує напряму на свій розрахунковий рахунок гонорар від замовника. Витрати в даній схемі такі: всі, як ФОП 3-ї групи, сплачують єдиний податок (надалі – ЄП) у розмірі 5% від суми надходжень + єдиний соціальний внесок (надалі – ЄСВ) у розмірі 22% від мінімальної зарплати, встановленої в поточному місяці (в минулому році ця сума становила (819,06 грн.) Плюси і мінуси цієї схеми:

    «+»:

    Оплата єдиного податку проходить оди раз – кожний ФОП платить свої 5%;

    Ви можете вивести частину виручки у валюті;

    50% валюти ви можете продати в будь-який день, наприклад, дочекатися, поки курс продажу зросте; З 01.03.2019р. зменшать частку обов’язкового продажу валюти до 30%.

    Ліміт прибутку за рік у кожного ФОП 5 млн. грн., як показує практика, зазвичай в IT-стартапах ФОПи не виходять за ці межі.

    «-»:

    Кожному ФОП необхідно буде надавати документи в банк;

    Замовник, або Ви, або на половину (дивлячись як ви домовитесь) оплачуєте комісію банку за кожний переказ, а це буває від 15 до 80 у.о.

    2. Другий варіант організації роботи:

    Ви реєструєте себе, як ФОП на 3-ій групі спрощеної системи оподаткування, отримуєте всю оплату на свій ФОП.  А інших членів команди реєструєте як ФОП 2-ї групи спрощеної системи оподаткування. Детальна схема роботи: ви укладаєте договір ЗЕД (зовнішньоекономічної діяльності) напряму з замовником, а з членами команди – договори надання послуг, і сплачуєте їм згідно акту виконаних робіт винагороду за їхню роботу зі свого розрахункового рахунку ФОП. Що стосується витрат для ФОП в Україні за цією схемою: ви як ФОП 3-ї групи сплачуєте ЄП у розмірі 5% від усієї суми надходжень + ЄСВ (819,06); ФОПи 2-ї групи платять ЄП в розмірі 20% від мінімальної зарплати, встановленої на 01 січня поточного року (в цьому році ця сума становить 744,6 грн.) + ЄСВ (819,06 грн.).

    Плюси і мінуси даної схеми:

    «+»:

    З ЗЕД-діяльністю будете пов’язані тільки Ви, команді не треба буде надавати в банк документи по ЗЕД;

    Замовнику не треба робити кожному окремо платіжку, на чому він економить за переказ і у іноземців кожна зайва платіжка – це додаткова робота їхньому бухгалтеру ☺;

    Менше паперової тяганини – документи одразу на місці легше зробити, ніж відправляти договори і акти замовнику, і чекати від нього підписаних документів

    «-»:

    Команда отримує гонорари в гривні, у них не буде можливості частину гонорару вивести у валюті;

    Окрім 5% ЄП від загальної суми надходжень, необхідно буде ще оплачувати 744,6 грн. ЄП по кожному ФОП на 2-ій групі:

    Сума доходів в рік не може перевищувати: для ФОП на 3-й групі – 5 млн. грн.. Для ФОП на 2-ій групі – 1,5 млн. грн. Тобто якщо команда велика, то Ви можете швидко вичерпати ліміт і тоді, або доведеться когось переводити на 3-ю групу і все проводити по тій же схемі через нього, або всіх все-таки переводити на 3-ю групу.

    3.Ви реєструєте себе як ФОП на 3-ій групі спрощеної системи оподаткування, отримуєте всю оплату на свій ФОП. А інших членів команди реєструєте, як найманих працівників, тобто офіційно берете їх на роботу (у штат). Детальна схема роботи: Ви укладаєте договір ЗЕД (зовнішньоекономічної діяльності) напряму із замовником, а з членами команди – трудові договори, як з найманими працівниками, берете їх до себе на роботу офіційно в штат із записом в трудові книжки працівників. Зазвичай офіційно виплачується трохи більше ніж мінімальна заробітна плата, а усе інше у конверті. Плюси і мінуси даної схеми:

    «+»:

    Із ЗЕД-діяльністю будете пов’язані лише Ви, команді не потрібно буде надавати в банк документи по ЗЕД;

    Замовнику не потрібно робити кожному окремо платіжку, на чому він економить за переказ і у іноземців кожна окрема платіжка  – це додаткова робота їхньому бухгалтеру ☺;

    Менше паперової тяганини – документи на місці простіше зробити, ніж відправляти договори і акти замовнику, і чекати від нього підписаних документів;

    Команда офіційно працевлаштована, Вам не потрібно придумувати схеми, чому ці люди знаходяться в офісі під час перевірки.

    «-»:

    Із офіційно працевлаштованими працівниками більше відповідальності, більше штрафів у випадку помилок, набагато більше необхідно приділяти уваги, багато роботи з кадровою документацією та багато нюансів;

    Сума податків по найманим працівникам буде приблизно тою ж, що і випадку, коли б вони були зареєстрованими на 2-ій групі (а саме: 22%  ЄСВ від суми з/п, 18% податок на прибуток від суми з/п і 1,5% військовий збір від суми з/п), тільки податки необхідно буде сплачувати 2 рази на місяць;

    Щомісяця необхідно подавати звіт, перед прийомом на роботу, необхідно відправляти повідомлення до податкової, вести кадрову документацію, створювати табель робочого часу, платіжні і розрахункові відомості щомісяця;

    Якщо у випадку з ФОП, команда буде показувати усю суму свого прибутку, що часто є плюсом при виїзді закордон або отриманні кредиту, то у випадку з найманими працівниками – тільки ту суму з/п, яка проходить офіційно, з якої сплачуються податки;

    Сума доходів у рік не може перевищувати для ФОП на 3-ій групі – 5 млн. грн.. Тобто якщо Ви, як лідер, будете отримувати всю суму для виплат на свій власний ФОП, то Ваш ліміт може швидко вичерпатися.

    Сподіваюся ця стаття була корисна тим спеціалістам, які мають намір відкрити свій стартап, але поки не розуміють, як краще це зробити з точки зору бухгалтерії. Якщо необхідна допомога звертайтеся. Ми із задоволенням візьмемо на себе цю сторону організації робочого процесу, оскільки в нас вже є багаторічний досвід роботи зі стартапами!

    Отримуйте консультацію і замовляйте послуги: – тел.(viber, telegram, WhatsApp) +380 96-728-2699, ел.пошта –natalya.yudina.buh@gmail.com.

    Адреса: вул. В. Стуса, 35-37, блок N7, поверх 9, оф.911, Київ 02000.

    Наталя Юдіна 27.12.2017

    smile

    Популярні послуги

    • Ведення бухгалтерського обліку ТОВ
    • Бухгалтерський супровід ФОП
    • Кадровий облік
    • Подання звітності ФОП
    • Реєстрація ФОП
    • Реєстрація ТОВ
    • Реєстрація РРО
    • Розробка договорів
    • Юридична консультація
    • Консультація бухгалтера
    • Надання послуг адвокатів
    Всі послуги

    blank
    Статті

    18.05.2022

    Добровільна сплата ЄСВ та страховий стаж

    Ми продовжуємо розповідати про податкові стимули, які впроваджує держава з метою підтримки українського бізнесу під час війни. Одним з таких стимулів є можливість не сплачувати єдиний соціальний внесок.

    Загоровський Роман

    Документирование ущерба, нанесенного военными действиями агрессора
    Статті

    18.05.2022

    Документування збитків, завданих військовими діями агресора

    Звертаємо увагу, що для можливості в майбутньому розраховувати на грошову або іншу форму компенсації за зруйноване та пошкоджене нерухоме майно громадян потрібно правильно задокументувати спричинені збитки

    Мартинюк Алла

    Подача декларації та сплата податків на 3-й групі ЄП за ставкою 2%
    Статті

    16.05.2022

    Подача декларації та сплата податків на 3-й групі ЄП за ставкою 2%

    Як відомо, платники Єдиного податку 3-ї групи з 01 квітня 2022 року до закінчення військового стану мають можливість перейти на ставку ЄП у розмірі 2%

    Наталя Юдіна

    Умови оподаткування 2% на спрощеній системі 3-ї групи
    Статті

    13.05.2022

    Умови оподаткування 2% на спрощеній системі 3-ї групи

    Розглянемо вимоги та обмеження, що висуваються до спрощенців 3-ї групи, які бажають перейти на 2-відсоткове оподаткування, а також, які умови перебування на цій ставці

    Вікторія Чушенко

    Особливості прийняття на роботу в умовах воєнного стану
    Статті

    12.05.2022

    Особливості прийняття на роботу в умовах воєнного стану

    В цій статті ми розглянемо актуальні особливості трудових правовідносин, які виникають при прийнятті нових працівників на роботу в умовах воєнного стану

    Мартинюк Алла

    blank
    Статті

    11.05.2022

    Призупинення трудових відносин на час війни

    З моменту впровадження воєнного стану, багато підприємств, зокрема з найманими працівниками, стикнулися з неможливістю провадити діяльність. Це, в свою чергу, унеможливлює надання роботи працівникам

    Загоровський Роман

    Бронювання працівників під час мобілізації
    Статті

    10.05.2022

    Бронювання працівників під час мобілізації

    До числа військовозобов’язаних, які не підлягають призову на військову службу під час мобілізації в умовах воєнного стану, належать особи, заброньовані за державними структурами, а також підприємствами та організаціями

    Наталя Юдіна

    На що впливає продовження терміну дії воєнного стану для бізнесу
    Статті

    6.05.2022

    На що впливає продовження терміну дії воєнного стану для бізнесу

    Як показує практика, продовження воєнного стану напряму впливає на ведення бізнесу в нашій країні

    Мартинюк Алла

    Актуальний список доступних реєстраційних дій для ФОП на 2022 рік
    Статті

    3.05.2022

    Реєстраційні дії для ФОП станом на початок травня 2022 року

    Спеціалісти БІП вирішили підготувати для читачів актуальний перелік доступних реєстраційних дій для фізичних осіб підприємців станом на травень 2022 року

    Лісаковська Юлія

    Читати більше статей
    BIP
    • UA
    • RU
    • Бух. послуги
    • Ведення бухгалтерії ФОП
    • Ведення бухгалтерії ТОВ
    • Кадровий облік
    • Подання звітності
    • Консультація бухгалтера
    • Пакети послуг
    • Юр.послуги
    • Реєстрація ФОП
    • Реєстрація ТОВ
    • Реєстрація РРО
    • Розробка ІТ-договорів
    • Консультація юриста
    • Послуги адвоката
    • Прайс
    • Про нас
    • Клієнти
    • Блог
    • Вакансії
    • Privacy policy
    • Онлайн-курс
    Залишити заявку
    • telegram
    • linkedIn
    • instagram
    • facebook

    E-mail:

    info@bip.net.ua

    Адреса:

    м. Київ, вул. В. Стуса 35-37, блок № 7, поверх 9, офіс 911

    Телефон:

    +38 (050) 629 04 69

    Copyright © bip.net.ua

    Всі права захищені