Заповни форму

Залиш свої контактні дані - і ми обов’язово зв’яжемося з тобою.




    BIP
    • Про нас
    • Блог
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Курси
    • UA
    • RU
    Пн-Пт з 9:00 до 18:00
    +38 (050) 629 04 69
    • +38 (050) 629 04 69
    • Бухгалтерські послуги
      • Бухгалтерський супровід ФОП
      • Ведення бухгалтерського обліку ТОВ
      • Подання звітності ФОП
      • Кадровий облік
      • Консультація бухгалтера
      Всі послуги
    • Юридичні послуги
      • Реєстрація ФОП
      • Реєстрація ТОВ
      • Розробка договорів
      • Реєстрація РРО
      • Юридична консультація
      Всі послуги
    • Пакети послуг
    • Прайс
    Залишити заявку
    arrow Назад до статтей

    Як правильно сформувати інвойс?

    Найбільш поширеним документом, з яким знайома більшість IT-підприємців, є інвойс або рахунок-фактура. Проте, далеко не всі знайомі з нюансами оформлення цього документа і усіма функціями, які він виконує. Розберемося з цим в нашій статті детально.

    Перш за все, зазначимо, що на думку Мінфіну України, яка зафіксована у листі N 31-34000-20/23-4579/4800, рахунок-фактура є документом інформаційного характеру, а не первинним документом. Норми його складання зазначені в Законі України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

    Згідно з останнім, в інвойсі необхідно зазначати наступні дані:

    • назва документу;
    • назва підприємства;
    • дата виписки рахунку;
    • предмет господарської операції, а також одиницю його обчислення;
    • особистий підпис відповідальної за здійснення операції особи з зазначенням її посади.

    Інвойс замість акту приймання-передачі виконаних робіт

    Повертаючись до функціонального призначення інвойсів, розглянемо як саме вже згадуваний закон про бух. облік визначає поняття «первинний документ», та чи можна згідно з цим віднести до цієї категорії інвойс. Згідно зі статтею 1 відповідного законодавчого акту, первинний документ має містити інформацію щодо здійсненої господарської операції. Проте необхідність наявності саме підтвердження факту здійснення операції не зазначається.

    Звідси можемо дійти висновку, що рахунок-фактура, який містить дані про якусь господарську операцію, все ж може вважатись первинним документом. Таким чином, інвойси можуть бути замінниками актів приймання-передачі виконаних робіт, що значно полегшує ведення підприємницької діяльності для IT-спеціалістів.
    Підтвердження цього можна також знайти в законодавчих нововведеннях, а саме у нормах Закону України №  1724-VIII. Тут прописана можливість для рахунку-фактури виступати в якості підстави для відображення господарської операції в бухгалтерському обліку замість складання акту приймання-передачі. Проте, слід звернути увагу на умову, при якій це можливо, – інвойс має бути оплачений!

    Важливим також є закріплення у договорі умови про те, що обидві сторони згодні, що в їхньому випадку документом-підтвердженням надання та приймання послуг буде не акт, а інвойс. Наприклад, ви можете прописати, що «оплата згідно інвойсу одночасно є свідченням надання послуг в повному обсязі та їх прийняття, і підтвердження кінцевих розрахунків між Сторонами».

    Ще одним важливим нюансом можливості підтверджувальної дії інвойсу є мова його складання. Українське законодавство закріплює норму, згідно з якою все документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку має бути надано українською мовою. Це часто і стає перепоною в IT сфері. Адже ці підприємці часто мають справу з іноземними контрагентами. ДПС для цього випадку зазначає необхідність мати автентичний переклад інвойсів на українську. Або ж, легше всього одразу складати документ двома мовами – українською і, наприклад, англійською.

    Інвойс чи акт – «за» та «проти»

    Підсумовуючи, бачимо, що інвойси все ж здатні замінити акти приймання передачі. І часто в своїй діяльності підприємці таки нехтують актами і використовують саме рахунки в якості підтвердження господарської операції. Проте, ми все ж рекомендуємо укладати акти приймання-передачі послуг, аби уникнути питань з боку податкової. Позиція податківців з цього питання зараз неоднозначна.

    Вікторія Чушенко 24.09.2021

    smile

    Популярні послуги

    • Бухгалтерський супровід ФОП
    • Розробка договорів
    • Консультація бухгалтера
    • Кадровий облік
    • Заповнення книги обліку
    • Додавання КВЕД
    Всі послуги

    blank
    Статті

    18.05.2022

    Добровільна сплата ЄСВ та страховий стаж

    Ми продовжуємо розповідати про податкові стимули, які впроваджує держава з метою підтримки українського бізнесу під час війни. Одним з таких стимулів є можливість не сплачувати єдиний соціальний внесок.

    Загоровський Роман

    Документирование ущерба, нанесенного военными действиями агрессора
    Статті

    18.05.2022

    Документування збитків, завданих військовими діями агресора

    Звертаємо увагу, що для можливості в майбутньому розраховувати на грошову або іншу форму компенсації за зруйноване та пошкоджене нерухоме майно громадян потрібно правильно задокументувати спричинені збитки

    Мартинюк Алла

    Подача декларації та сплата податків на 3-й групі ЄП за ставкою 2%
    Статті

    16.05.2022

    Подача декларації та сплата податків на 3-й групі ЄП за ставкою 2%

    Як відомо, платники Єдиного податку 3-ї групи з 01 квітня 2022 року до закінчення військового стану мають можливість перейти на ставку ЄП у розмірі 2%

    Наталя Юдіна

    Умови оподаткування 2% на спрощеній системі 3-ї групи
    Статті

    13.05.2022

    Умови оподаткування 2% на спрощеній системі 3-ї групи

    Розглянемо вимоги та обмеження, що висуваються до спрощенців 3-ї групи, які бажають перейти на 2-відсоткове оподаткування, а також, які умови перебування на цій ставці

    Вікторія Чушенко

    Особливості прийняття на роботу в умовах воєнного стану
    Статті

    12.05.2022

    Особливості прийняття на роботу в умовах воєнного стану

    В цій статті ми розглянемо актуальні особливості трудових правовідносин, які виникають при прийнятті нових працівників на роботу в умовах воєнного стану

    Мартинюк Алла

    blank
    Статті

    11.05.2022

    Призупинення трудових відносин на час війни

    З моменту впровадження воєнного стану, багато підприємств, зокрема з найманими працівниками, стикнулися з неможливістю провадити діяльність. Це, в свою чергу, унеможливлює надання роботи працівникам

    Загоровський Роман

    Бронювання працівників під час мобілізації
    Статті

    10.05.2022

    Бронювання працівників під час мобілізації

    До числа військовозобов’язаних, які не підлягають призову на військову службу під час мобілізації в умовах воєнного стану, належать особи, заброньовані за державними структурами, а також підприємствами та організаціями

    Наталя Юдіна

    На що впливає продовження терміну дії воєнного стану для бізнесу
    Статті

    6.05.2022

    На що впливає продовження терміну дії воєнного стану для бізнесу

    Як показує практика, продовження воєнного стану напряму впливає на ведення бізнесу в нашій країні

    Мартинюк Алла

    Актуальний список доступних реєстраційних дій для ФОП на 2022 рік
    Статті

    3.05.2022

    Реєстраційні дії для ФОП станом на початок травня 2022 року

    Спеціалісти БІП вирішили підготувати для читачів актуальний перелік доступних реєстраційних дій для фізичних осіб підприємців станом на травень 2022 року

    Лісаковська Юлія

    Читати більше статей
    BIP
    • UA
    • RU
    • Бух. послуги
    • Ведення бухгалтерії ФОП
    • Ведення бухгалтерії ТОВ
    • Кадровий облік
    • Подання звітності
    • Консультація бухгалтера
    • Пакети послуг
    • Юр.послуги
    • Реєстрація ФОП
    • Реєстрація ТОВ
    • Реєстрація РРО
    • Розробка ІТ-договорів
    • Консультація юриста
    • Послуги адвоката
    • Прайс
    • Про нас
    • Клієнти
    • Блог
    • Вакансії
    • Privacy policy
    • Онлайн-курс
    Залишити заявку
    • telegram
    • linkedIn
    • instagram
    • facebook

    E-mail:

    info@bip.net.ua

    Адреса:

    м. Київ, вул. В. Стуса 35-37, блок № 7, поверх 9, офіс 911

    Телефон:

    +38 (050) 629 04 69

    Copyright © bip.net.ua

    Всі права захищені