Заповни форму

Залиш свої контактні дані - і ми обов’язово зв’яжемося з тобою.




    BIP
    • Про нас
    • Блог
    • Клієнти
    • Вакансії
    • Курси
    • UA
    • RU
    Пн-Пт з 9:00 до 18:00
    +38 (050) 629 04 69
    • +38 (050) 629 04 69
    • Бухгалтерські послуги
      • Бухгалтерський супровід ФОП
      • Ведення бухгалтерського обліку ТОВ
      • Подання звітності ФОП
      • Кадровий облік
      • Консультація бухгалтера
      Всі послуги
    • Юридичні послуги
      • Реєстрація ФОП
      • Реєстрація ТОВ
      • Розробка договорів
      • Реєстрація РРО
      • Юридична консультація
      Всі послуги
    • Пакети послуг
    • Прайс
    Залишити заявку
    arrow Назад до статтей

    F.A.Q.:рух коштів по рахунках

    Розглядаємо найпоширеніші питання щодо отримання коштів на рахунки ФОП та фізичної особи.

    1) Чи потрібно надавати банку довідки про походження коштів (довідка про зарплату і довідка про соціальну допомогу), якщо по рахунках проходили великі суми коштів?

    Якщо у банка виникнуть питання стосовно походження коштів, що проходили по твоїх рахунках, то банк сам подасть запит на цю інформацію, і після цього ти вже будеш надавати йому підтверджуючі документи про походження коштів.

    Відповідно до ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» фінансові операції є пороговими, якщо сума, на яку здійснюється кожна із них, дорівнює чи перевищує 400 тисяч гривень, тобто при переказах на суму понад 400 тисяч гривень відбуватиметься фінмоніторинг. У тебе можуть вимагати пояснення, звідки ти взяв таку суму коштів. І вже в тому разі, коли банк вимагатиме такі дані, тоді тобі можуть знадобитися  і довідка про доходи за місцем роботи, або ж документ про продаж майна.

    2) Чи потрібно пояснювати рух коштів за минулі роки?

    Без підстави (тобто якщо банк не вимагає таку інформацію) тобі не потрібно пояснювати рух таких коштів. Це буде необхідно лише тоді, якщо у банка виникнуть питання до цих коштів і він надішле запит на інформацію про їх походження.

    3) Які можуть бути наслідки і як я можу себе в майбутньому захистити? Чи для мене найкраще відкрити ФОП?

    Так, краще узаконити свою діяльність та працювати як фізична особа-підприємець, сплачуючи податки та звітуючи про свою діяльність.

    4) Якщо я відкрию підприємницький рахунок, чи зможу я отримати до 5 млн. грн в рік без РРО?

    Відповідно до законодавства, якщо загальний обсяг доходу перевищує 1 320 000,00 грн. РРО є обов’язковим. Це у випадку, якщо дохід отриманий в готівковій формі. Якщо ж дохід отримується виключно в безготівковій формі – РРО не потрібен.

    5) Якщо клієнти ( фіз. особи) будуть «скидувати» гроші на мій ФОП рахунок зі своїх банківських карт або через термінали ( I–box і Приват) це буде вважатись безготівковим розрахунком? 

    Якщо враховувати останні роз’яснення від податкової, так, такий розрахунок вважається безготівковим. РРО не застосовується при здійсненні розрахунків за послуги у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів. Але це стосується лише оплати за послуги. Якщо ж такий розрахунок відбувається за товар – РРО потрібно буде застосовувати при досягненні ліміту.

    6) Чи потрібно з клієнтами заключати договори?

    Так, краще заключати договори з клієнтами аби мати документи, що підтверджують надходження коштів на рахунок Вашого ФОП.

    7) Чи потрібно клієнтам надавати акти виконаних робіт або ЧЕКи?

    Клієнтам потрібно надати акт приймання-передачі наданих послуг, акт виконаних робіт, адже це є один з первинних документів, на підставі яких здійснюєть рух грошових коштів.

    8) Чи потрібно робити рахунки на кожну оплату?

    Наразі, рахунок не є одним з первинних документів і немає вимоги щодо обов’язкового оформлення такого документу. Тому ні, ти можеш не виставляти рахунки на кожну оплату.

    9) Якщо розрахунок тільки з карти на ФОП рахунок, чи потрібно вести книгу обліку доходів?

    Відповідно до ЗУ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб — підприємців», були внесені зміни до Податкового кодексу, і стаття 177.10 кодексу «стверджує», що «Фізичні особи — підприємці зобов’язані вести облік доходів і витрат та мати підтверджуючі документи щодо походження товару. Облік доходів і витрат може вестися в паперовому та/або електронному вигляді, у тому числі через електронний кабінет».
    Також, в статті 296 ПКУ зазначається, що «Фізичні особи — підприємці — платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, ведуть облік у довільній формі шляхом помісячного відображення отриманих доходів».
    Тобто, реєструвати книгу обліку доходів з цього року не потрібно, але вести облік доходів необхідно обов’язково в будь якому зручному варіанті, наприклад електронному. Або ж ти можеш продовжити вести облік у паперовій книзі.

    10) Чи я можу отримувати кошти від клієнтів на свою приватну карту і перекидувати їх на ФОП рахунок від імені клієнтів, але однією загальною цифрою ( отримав 200+300+1000+2000, а відправив 3 500 одним платежем?

    Ні, так робити не можна.

    Також зверни увагу, якщо кошти тобі надходять на особисту, приватну карту – це твій дохід як фізичної особи. Тому клієнти повинні оплачувати за надані послуги на розрахунковий рахунок фізичної особи-підприємця.

    Наталя Юдіна 21.02.2021

    blank

    Подписаться на новые статьи


    smile

    Популярні послуги

    • Реєстрація ФОП
    • Ведення бухгалтерського обліку ТОВ
    • Кадровий облік
    • Подання звітності ФОП
    • Реєстрація РРО
    Всі послуги

    Умови перебування на загальній системі оподатуквання
    Статті

    7.06.2022

    Умови перебування на загальній системі оподатуквання: зміни на час війни

    В сьогоднішній статті ми проаналізуємо, як змінилися умови оподаткування для “загальників” з моменту впровадження воєнного стану

    Вікторія Чушенко

    регистрация тов и внесение изменений в тов
    Статті

    1.06.2022

    Доступні реєстраційні дії для ТОВ в умовах війни

    Процедури реєстрації ТОВ і внесення змін складаються з декількох етапів:  підготовки документації, її погодження...

    Забоцька Інна

    Легальный фриланс на Upwork: уплата налогов и вывод денежных средств
    Статті

    1.06.2022

    Легальний фріланс на Upwork: сплата податків та виведення коштів

    Серед українських фрілансерів, що користуються глобальними платформами з пошуку замовлень, досить популярною є фріланс-біржа Upwork

    Мартинюк Алла

    Спрощена система оподаткування 3 групи ФОП
    Статті

    1.06.2022

    Спрощена система оподаткування 3 групи ФОП

    Сьогодні розповідаємо, які умови перебування на цій системі оподаткування та які вимоги до бажаючих перейти на неї

    Лісаковська Юлія

    Неприбуткові організації: юридичні та бухгалтерські особливості
    Статті

    1.06.2022

    Неприбуткові організації: юридичні та бухгалтерські особливості

    Поговоримо про загальні особливості неприбуткових організацій: вимоги до отримання статусу неприбутковості, особливості ведення бухгалтерського обліку, поради щодо складання статуту тощо

    Вікторія Чушенко

    blagodijnyj-fond-chy-gromadska-organizacziya-shho-obraty
    Статті

    30.05.2022

    Благодійний фонд чи громадська організація: що обрати

    В сьогоднішній статті ми розповімо про кожну з них та існуючі відмінності, щоб ви могли правильно обрати юридичну форму для здійснення благодійної діяльності

    Лісаковська Юлія

    vozvrashhenye-nalogovыh-proverok-y-shtrafov-v-ukrayne
    Статті

    30.05.2022

    Податкові перевірки та штрафи повертаються

    Закон №2260 від 27.05.2022 р., який повертає штрафи, а також перевірки платників податків. Розповідаємо про нововведення

    Мартинюк Алла

    blank
    Статті

    27.05.2022

    Оформлення декретних під час воєнного стану

    В сьогоднішній статті розберемо особливості оформлення декретних.

    Забоцька Інна

    Условия пребывания на 3 группе ЕН (3%+НДС)
    Статті

    25.05.2022

    Умови перебування на 3 групі ЄП (3%+ПДВ)

    Поговоримо про ще один варіант знаходження на спрощеній системі оподаткування - які умови перебування на 3-й групі при ставці ЄП 3%?

    Забоцька Інна

    Читати більше статей
    BIP
    • UA
    • RU
    • Бух. послуги
    • Ведення бухгалтерії ФОП
    • Ведення бухгалтерії ТОВ
    • Кадровий облік
    • Подання звітності
    • Консультація бухгалтера
    • Пакети послуг
    • Юр.послуги
    • Реєстрація ФОП
    • Реєстрація ТОВ
    • Реєстрація РРО
    • Розробка ІТ-договорів
    • Консультація юриста
    • Послуги адвоката
    • Прайс
    • Про нас
    • Клієнти
    • Блог
    • Вакансії
    • Privacy policy
    • Онлайн-курс
    Залишити заявку
    • telegram
    • linkedIn
    • instagram
    • facebook

    E-mail:

    info@bip.net.ua

    Адреса:

    м. Київ, вул. В. Стуса 35-37, блок № 7, поверх 9, офіс 911

    Телефон:

    +38 (050) 629 04 69

    Copyright © bip.net.ua

    Всі права захищені