Ведення бухгалтерії ФОП

Бухгалтерський супровід  ФОП під ключ – те, що потрібно кожному підприємцю!

Що включає в себе ведення бухгалтерії ФОП:

  • сплата податків та подання звітів;
  • щоквартальні звірки з ДПС;
  • контроль сплати податків на доходи як ФОП, так і фізособи;
  • ведення книги обліку;
  • консультації з питань поточної діяльності;
  • контроль первинної документації на відповідність вимогам чинного Законодавства.

Якщо ти  ФОП 2 чи 3 групи спрощеної системи оподаткування, тобі просто необхідно користуватись послугами ведення ФОП, щоб уникнути помилок.

Які помилки найчастіше допускають ФОПи?

  1. Забувають вчасно сплачувати податки;
  2. Використовують сторонні сервіси для здачі звітності, а не Електронний кабінет;
  3. Гублять або забувають про первинні документи;
  4. Забувають зареєструватись платниками єдиного податку.

Впевнені, таких проблем тобі точно не треба. Тому залишай заявку і давай працювати разом!

Переваги ведення бухгалтерії ФОП

Переваги ведення бухгалтерії ФОП

1
Електронний документообіг

Документообіг ведеться в електронному вигляді - не потрібно буде їздити до нас в офіс.

2
Без ризиків

Налаштована автоматична система перевірки розрахунку доходу за період, яка виключає людський фактор, що зводить виникнення помилок до 0.

3
Звірка

Щоквартально проводимо звірки з ДПС не лише з податків ФОП, а й з податків клієнта як фізичної особи й, у разі наявності нарахувань, виставляємо рахунки на оплату.

4
Відповідальність

Згідно договору ми несемо відповідальність за період, коли компанія вела бухоблік клієнту, навіть після розірвання договору

Як це працює?

Процес роботи

  • 01
    Старт

    Погоджуємо з тобою весь процес надання пакета послуг, підбираю пакет, отримуємо потрібні дані для укладення договору на консалтингові послуги.

  • 02
    Договір

    Готуємо та направляємо на узгодження договір, після чого підписуємо його.

  • 03
    Дані

    Передання даних, необхідні для ведення бухгалтерського обліку: доступи без права підпису до інтернет-банкінгу (для перегляду виписок та створення платежів), ключ ЕЦП для подання звітності, книгу обліку доходів (за бажанням), копії документів ФОП (виписка з ЄДР, витяг з реєстру платників ЄП)

  • 04
    Аудит

    Проводимо аудит ведення бухобліку попереднього періоду: звіряємо наявність всіх документів та правильність розрахунку доходу, складалання звітності, сплати податків; проводимо звірку з ДПС

Що про нас кажуть клієнти?

Що про нас кажуть клієнти?

Відгуки

Аліна Гірс

директор компанії Worldticket

Як директор нашої компанії, дуже рада, що в свій час зробила вибір на користь Наталії та Романа з ведення бухгалтерії всіх наших співробітників. Все робиться оперативно, в обумовлені терміни. Нещодавно перейшли на електронний документообіг з ініціативи Наталії. Можна і з особистих питань бухгалтерським завжди отримати консультацію. Дякую Вам за прекрасну роботу. Однозначно, рекомендую!

Володимир Красношапка

керівник ІТ відділу

Користуюся послугами бухгалтерії bip.net.ua вже багато років. Весь цей час рівень сервісу - на високому рівні. Настійно рекомендую всім, хто хоче довірити бухгалтерію професіоналам, звертатися в компанію БІП.

Олександр Миколаєнко

CEO Tallium Inc.

Працюю з БІП вже 8 років, з моменту відкриття свого бізнесу. Якість сервісу зросла за останніх кілька років, хлопці підлаштувалися під наші процеси. В цілому задоволений якістю послуг, готовий рекомендувати іншим підприємцям.

Сергій Тюрін

СЕО Lanteria

Співпрацюємо з BIP вже багато років. Якщо говорити про бухгалтерський обслуговуванні, для мене важливі 3 речі: відповідність законодавству і вимогам держорганів, хороші відгуки від співробітників і, щоб, по можливості, потрібно мінімум мого особистого часу :) З BIP все три мої цілі досягаються!

Ми надаємо широкий спектр послуг для ІТ підприємців у сфері бухгалтерії та юриспруденції. Впевнені, у нас ти знайдеш те, що тобі потрібно.

Детальніше про послугу

Ведення бухгалтерського обліку – досить важкий і багатогранний процес. Не кожен підприємець з фінансової точки зору може дозволити собі штатного бухгалтера. В такому випадку бухгалтерський супровід по системі аутсорсинг є чудовою альтернативою офіційно оформленому фахівцю.

Кому необхідно бухгалтерське обслуговування

Кваліфіковане ведення бухгалтерського обліку допомагає уникнути проблем з податковими органами, економить кошти компанії і зводить до мінімуму ймовірність застосування штрафних санкцій.

Бухгалтерський аутсорсинг однаково актуальний як для підприємців-початківців, так і для досвідчених бізнесменів. У той час поки більша частина конкурентів вашої компанії будуть вивчати поправки і доповнення до чинного законодавства, ви зможете впевнено розвивати перспективні напрямки.

Які послуги надає бухгалтер, який працює віддалено

У стандартний пакет послуг бухгалтерського супроводу входять:

  • реєстрація та ліквідація ФОП;
  • підбір системи оподаткування;
  • підготовка і своєчасна подача бухгалтерської та податкової звітності;
  • оформлення і проведення банківських операцій;
  • нарахування заробітної плати;
  • робота з банківськими установами;
  • представлення інтересів клієнта під час податкових перевірок.

Послуги бухгалтера для ФОП не обмежуються вищенаведеними. Їх обсяг і періодичність надання обговорюються з клієнтом під час первинної консультації.

Бухгалтер для ФОП: переваги співпраці

Послугами бухгалтерського супроводу в більшості випадків користуються підприємці, що працюють за спрощеною системою оподаткування. Їх доходи та витрати дозволяють звести до мінімуму аналіз фінансових ризиків компанії.

Основними перевагами співпраці з віддаленим бухгалтером є:

  • фіксована вартість наданої послуги;
  • індивідуальний підхід до потреб клієнта – за кожним конкретним ФОП закріплений особистий бухгалтер, який досконально володіє інформацією про фінансову діяльність свого підопічного;
  • компанія, що надає послуги аутсорсингу, несе повну відповідальність за дії свого співробітника.

Зниження витрат – ще одна перевага, яку гарантує віддалений бухгалтер ФОП. Оплата проводиться тільки за ті послуги, які фактично були надані.

Віддаленому фахівцю не потрібно постійно знаходитися в офісі клієнта. Відповідно необхідність забезпечення його робочим місцем, спеціальною технікою і програмним софтом відпадає сама собою.

Блог