Бухгалтерські послуги для ФОП

Бухгалтерський супровід  ФОП під ключ – те, що потрібно кожному підприємцю!

Що включає в себе ведення бухгалтерії ФОП:

  • сплата податків та подання звітів;
  • щоквартальні звірки з ДПС;
  • контроль сплати податків на доходи як ФОП, так і фізособи;
  • ведення книги обліку;
  • консультації з питань поточної діяльності;
  • контроль первинної документації на відповідність вимогам чинного Законодавства.

Якщо ти  ФОП 2 чи 3 групи спрощеної системи оподаткування, тобі просто необхідно користуватись послугами ведення ФОП, щоб уникнути помилок.

Які помилки найчастіше допускають ФОПи?

  1. Забувають вчасно сплачувати податки;
  2. Використовують сторонні сервіси для здачі звітності, а не Електронний кабінет;
  3. Гублять або забувають про первинні документи;
  4. Забувають зареєструватись платниками єдиного податку.

Впевнені, таких проблем тобі точно не треба. Тому залишай заявку і давай працювати разом!

Переваги ведення бухгалтерії ФОП

Переваги ведення бухгалтерії ФОП

1
Електронний документообіг

Документообіг ведеться в електронному вигляді - не потрібно буде їздити до нас в офіс.

2
Без ризиків

Налаштована автоматична система перевірки розрахунку доходу за період, яка виключає людський фактор, що зводить виникнення помилок до 0.

3
Звірка

Щоквартально проводимо звірки з ДПС не лише з податків ФОП, а й з податків клієнта як фізичної особи й, у разі наявності нарахувань, виставляємо рахунки на оплату.

4
Відповідальність

Згідно договору ми несемо відповідальність за період, коли компанія вела бухоблік клієнту, навіть після розірвання договору

Детальніше про бухгалтерський супровід ФОП

Бухгалтерський супровід ФОП під ключ – найважливіша гарантія того, що ваша підприємницька діяльність буде проходити спокійно і без зайвих ускладнень. Послуги бухгалтера для ФОП, що надаються нашою компанією, дадуть змогу утримувати всю необхідну документацію в повному порядку, а саме всі звіти буде подано без помилок у визначені строки, податки нараховано точно і вчасно. Якщо ви тільки плануєте починати підприємницьку діяльність, заздалегідь вибрати кваліфікованого бухгалтера для ведення ФОП – одна з найкращих можливих інвестицій.

Послуги бухгалтерського супроводу для ФОП: що ми пропонуємо?

Звертаючись по допомогу професійного бухгалтера, будь-який підприємець, як початківець, так і досвідчений, може розраховувати на комплексний пакет послуг, що охоплює всі необхідні напрями для забезпечення безперебійного розвитку бізнесу.

Бухгалтерські послуги для ФОП від нашої компанії включають:

  • облік доходів відповідно обраної системи оподаткування;
  • контроль та сплату податків та інших обов’язкових платежів;
  • своєчасність подачі необхідної звітності;
  • щоквартальні звірки з Державною податковою службою;
  • ведення книги обліку;
  • консультації з питань поточної діяльності;
  • контроль первинної документації на відповідність вимогам чинного законодавства.

Підприємці, які обрали під час реєстрації як ФОП 2 або 3 групу спрощеної системи оподаткування, особливо потребують супроводу бухгалтерії для того, щоб уникнути труднощів у веденні діяльності та подальших проблем з податковою. Більшість підприємців, які намагаються самостійно впоратися зі своєю бухгалтерією, так чи інакше припускаються поширених помилок:

  • забувають вчасно платити податки;
  • використовують сторонні сервіси для здачі звітності, а не Електронний кабінет;
  • втрачають або забувають про первинні документи;
  • забувають зареєструватися платниками єдиного податку.

Усі ці проблеми неминуче призводять до труднощів у подальшій підприємницькій діяльності та, накопичившись, можуть призвести до повного її припинення, завдавши значних збитків. Для того, щоб гарантовано уникнути цього, слід уже на старті діяльності замовити бухгалтерське обслуговування ФОП у професіоналів нашої компанії та насолоджуватися, повністю зосередившись на улюбленій справі, без необхідності турбуватися про документацію та податки.

Переваги ведення бухгалтерії ФОП на аутсорсі:

  1. Електронний документообіг. Уся необхідна документація зберігається в електронному вигляді, вам не доведеться зберігати її або постійно їздити до нас в офіс.
  2. Гарантована точність. Налаштована автоматична система перевірки розрахунку доходу за період, яка виключає людський фактор, зводить виникнення помилок до нуля.
  3. Регулярні звірки. Ми щокварталу проводимо звірки з ДПС за податками ФОП, а при необхідності й за податками клієнта як фізичної особи і, в разі наявності нарахувань, виставляємо рахунки на оплату.
  4. Відповідальність компанії. Згідно до договору, ми несемо відповідальність за період, коли компанія надавала бухгалтерський супровід клієнту, навіть після розірвання договору.

Детальніше про бухгалтерські послуги для ФОП у Києві

Ведення бухгалтерського обліку – досить складний і багатогранний процес. Підприємець-початківець може припуститися помилки, вирішивши, що ведення невеликої бухгалтерії не становитиме жодних труднощів, проте сучасне податкове законодавство сповнене нюансів, розібратися в яких під силу тільки кваліфікованому фахівцеві. Водночас не кожен підприємець з фінансової точки зору може дозволити собі утримувати штатного бухгалтера. У такому разі бухгалтер для ФОП віддалено є чудовою альтернативою офіційно оформленому фахівцеві.

Передача бухгалтерського супроводу на аутсорсинг однаково актуальна як для підприємців-початківців, так і для досвідчених бізнесменів. Новачок зможе впевнено робити перші кроки у світі підприємництва і набиратися досвіду, не побоюючись того, що в нього виникнуть проблеми з документацією та сплатою податків. Уже досвідчений підприємець зможе звільнити свій час і ресурси для розвитку перспективних напрямів діяльності, вигравши час у конкурентів, зайнятих вивченням правок і доповнень до чинного законодавства.

До послуг бухгалтерського супроводу входять:

  • реєстрація та ліквідація ФОП;
  • підбір системи оподаткування;
  • підготовка і своєчасна здача бухгалтерської та податкової звітності;
  • оформлення та проведення банківський операцій;
  • нарахування заробітної плати;
  • робота з банківськими установами;
  • представлення інтересів клієнта під час податкових перевірок.

Зрозуміло, послуги кваліфікованого бухгалтера не обмежуються цим коротким списком. Фахівці нашої компанії вивчають потреби кожного клієнта під час первинного консультування та надають індивідуальний підхід, який дасть змогу забезпечити максимальну ефективність.

Послуги бухгалтера для ФОП: переваги співпраці

Послугами бухгалтерського супроводу в більшості випадків користуються підприємці, які працюють за спрощеною системою оподаткування. Звернувшись до нашої компанії, підприємець отримує можливість повністю зосередитися на підвищенні власних професійних якостей в улюбленій сфері та розвитку свого підприємства. Своєю чергою, компетентний бухгалтерський супровід дасть змогу звести до мінімуму аналіз фінансових ризиків.

Основними перевагами співпраці з віддаленим бухгалтером є:

  • фіксована вартість наданої послуги: ви точно знаєте, за що платите, і отримуєте саме те, що вам необхідно;
  • індивідуальний підхід до потреб клієнта – за кожним конкретним ФОП закріплений особистий бухгалтер, який досконально володіє інформацією про фінансову діяльність свого підопічного;
  • компанія, що надає послуги аутсорсингу, несе повну відповідальність за дії свого співробітника.

Ще однією важливою перевагою є зниження витрат на підтримку бізнесу. Звернення до бухгалтера для ФОП, який працює віддалено, звільняє підприємця від необхідності забезпечувати його робочим місцем, спеціальною технікою і програмним софтом. Ви платите тільки за те, що вам необхідно для стабільного продовження діяльності.

Фахівці нашої компанії мають високу кваліфікацію і багатий досвід у бухгалтерському супроводі підприємців у найрізноманітніших сферах. Незалежно від того, початківець чи досвідчений, кожен підприємець отримає саме те, що йому потрібно для того, щоб його бізнес стабільно і безперешкодно розвивався.

 

    Як провести звірку в електронному кабінеті платника податків

    Як провести звірку в електронному кабінеті платника податків?

    Бажаєш отримати покрокову інструкцію, заповни форму:

      Як це працює?

      Процес роботи

      • 01
        Старт

        Погоджуємо з тобою весь процес надання пакета послуг, підбираю пакет, отримуємо потрібні дані для укладення договору на консалтингові послуги.

      • 02
        Договір

        Готуємо та направляємо на узгодження договір, після чого підписуємо його.

      • 03
        Дані

        Передання даних, необхідні для ведення бухгалтерського обліку: доступи без права підпису до інтернет-банкінгу (для перегляду виписок та створення платежів), ключ ЕЦП для подання звітності, книгу обліку доходів (за бажанням), копії документів ФОП (виписка з ЄДР, витяг з реєстру платників ЄП)

      • 04
        Аудит

        Проводимо аудит ведення бухобліку попереднього періоду: звіряємо наявність всіх документів та правильність розрахунку доходу, складалання звітності, сплати податків; проводимо звірку з ДПС

      Що про нас кажуть клієнти?

      Що про нас кажуть клієнти?

      Відгуки

      Аліна Гірс

      директор компанії Worldticket

      Як директор нашої компанії, дуже рада, що в свій час зробила вибір на користь Наталії та Романа з ведення бухгалтерії всіх наших співробітників. Все робиться оперативно, в обумовлені терміни. Нещодавно перейшли на електронний документообіг з ініціативи Наталії. Можна і з особистих питань бухгалтерським завжди отримати консультацію. Дякую Вам за прекрасну роботу. Однозначно, рекомендую!

      Володимир Красношапка

      керівник ІТ відділу

      Користуюся послугами бухгалтерії bip.net.ua вже багато років. Весь цей час рівень сервісу - на високому рівні. Настійно рекомендую всім, хто хоче довірити бухгалтерію професіоналам, звертатися в компанію БІП.

      Олександр Миколаєнко

      CEO Tallium Inc.

      Працюю з БІП вже 8 років, з моменту відкриття свого бізнесу. Якість сервісу зросла за останніх кілька років, хлопці підлаштувалися під наші процеси. В цілому задоволений якістю послуг, готовий рекомендувати іншим підприємцям.

      Сергій Тюрін

      СЕО Lanteria

      Співпрацюємо з BIP вже багато років. Якщо говорити про бухгалтерський обслуговуванні, для мене важливі 3 речі: відповідність законодавству і вимогам держорганів, хороші відгуки від співробітників і, щоб, по можливості, потрібно мінімум мого особистого часу :) З BIP все три мої цілі досягаються!

      Ми надаємо широкий спектр послуг для ІТ підприємців у сфері бухгалтерії та юриспруденції. Впевнені, у нас ти знайдеш те, що тобі потрібно.

      Блог