Оформлення декретної відпустки

Багато хто помилково вважає, що виплата декретних по вагітності та пологах доступна тільки працівникам підприємств. Насправді самозайняті жінки також мають право отримувати матеріальну допомогу від держави.

Далі поговоримо про те, як відбувається оформлення декретних для ФОП і обговоримо нюанси даної процедури.

Оформлення декретної відпустки для ФОП у 2021 році

Жінка-підприємець, яка платила страхові внески, може розраховувати на виплату допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами. Більш того, в деяких випадках вона звільняється від сплати єдиного податку на час декрету.

Оформлення декрету для ФОП відбувається за класичною схемою. При цьому тривалість такої відпустки залишається незмінною: 126 днів для планових пологів, 140 днів для ускладнених.

Оформлення декретних для підприємців: алгоритм дій

Перше, що необхідно зробити жінці – оформити лікарняний. Зазвичай він видається лікуючим лікарем на 30 тижні вагітності.

Далі рекомендується дотримуватися такого алгоритму дій:

  1. Зв’язатися з інспектором ФСС і запитати у нього актуальний перелік документів для оформлення лікарняного.
  2. Звернутися до податкової служби за місцем реєстрації із заявою про отримання довідки ЄСВ.
  3. Подати в податкову декларацію. У ній вказується сума ЄСВ, яка була сплачена в поточному році. Декларація подається з позначкою “довідково”.
  4. Зробити розрахунок декретних.
  5. Відкрити спеціальний рахунок в банку.
  6. Скласти заяву-розрахунок до Фонду соціального страхування і подати його з основним пакетом документів.

Які документи потрібні для оформлення декретних ФОП? У ФСС необхідно надати також довідку про сплату ЄСВ, копію паспорта, ІПН, трудової книжки та копію виписки з ЄДР. Варто врахувати, що даний перелік Не є фіксованим. Актуальний пакет документів бажано уточнювати у інспектора ФСС.

Слід врахувати, що з 1 вересня 2021 буде діяти нова процедура оформлення лікарняних листів. Підтвердити тимчасову непрацездатність можна буде за допомогою електронного лікарняного листка. Саме на підставі цього документа будуть проводитися нарахування страхових виплат.

Переваги роботи з нами

Переваги роботи з нами

1
100% конфіденційність даних підприємця

Ми гарантуємо тобі 100% конфіденційність усіх процесів, умов договору, даних та інших нюансів твого бізнесу.

2
Відповідальність

Ми цінуємо довіру наших клієнтів. Ми повністю відповідаємо за якість послуг, що надаються, безпеку отриманих даних і виконання поставлених обіцянок перед клієнтом.

3
Оптимізація

Якість послуг, що надаються і швидкість вирішення питань клієнтів - дуже важливі показники для нашої компанії. Ми намагаємося максимально спростити процес ведення фінансів та бухгалтерії для наших клієнтів, впроваджуючи різні інновації, в тому числі і продукти власної розробки.

4
Користь

Ми працюємо так, щоб всі використані рішення були корисні клієнтові, а не навпаки. Працюємо в рамках закону і на совість.

Як це працює?

Процес роботи

  • 01
    Заявка

    Потрібна наша допомога? Залишай заявку на нашому сайті, у чаті або телефонуй за номерами, вказаними на сайті. А далі переходимо до наступного кроку!

  • 02
    Консультація

    Ми опрацювали твою заявку та можемо надати тобі кваліфіковану допомогу під час консультації. Формат обирай сам - телефоном, у Skype чи у нас в офісі. Як тобі зручніше?

  • 03
    Договір

    Круто! Тепер ми з тобою співпрацюватимемо. Залишилось лише обговорити умови та укласти договір про надання послуг.

  • 04
    Надання послуг

    Ти вже знайомий зі своїм бухгалтером та юристом, тож ми можемо повноцінно виконувати твое замовлення.

Що про нас кажуть клієнти?

Що про нас кажуть клієнти?

Відгуки

Олександр Миколаєнко

CEO Tallium Inc.

Працюю з БІП вже 8 років, з моменту відкриття свого бізнесу. Якість сервісу зросла за останніх кілька років, хлопці підлаштувалися під наші процеси. В цілому задоволений якістю послуг, готовий рекомендувати іншим підприємцям.

Сергій Тюрін

СЕО Lanteria

Співпрацюємо з BIP вже багато років. Якщо говорити про бухгалтерський обслуговуванні, для мене важливі 3 речі: відповідність законодавству і вимогам держорганів, хороші відгуки від співробітників і, щоб, по можливості, потрібно мінімум мого особистого часу :) З BIP все три мої цілі досягаються!

Аліна Гірс

директор компанії Worldticket

Як директор нашої компанії, дуже рада, що в свій час зробила вибір на користь Наталії та Романа з ведення бухгалтерії всіх наших співробітників. Все робиться оперативно, в обумовлені терміни. Нещодавно перейшли на електронний документообіг з ініціативи Наталії. Можна і з особистих питань бухгалтерським завжди отримати консультацію. Дякую Вам за прекрасну роботу. Однозначно, рекомендую!

Володимир Красношапка

керівник ІТ відділу

Користуюся послугами бухгалтерії bip.net.ua вже багато років. Весь цей час рівень сервісу - на високому рівні. Настійно рекомендую всім, хто хоче довірити бухгалтерію професіоналам, звертатися в компанію БІП.

Ми надаємо широкий спектр послуг для підприємців (ФОП, ТОВ), в сфері бухгалтерії та юриспруденції. Впевнені, у нас ти знайдеш те, що тобі потрібно.

Блог