Додавання КВЕД

Економічна ситуація в країні суттєво впливає на швидкість розвитку бізнесу. Для того щоб триматися на плаву багато компаній змушені кардинально змінювати напрямок своєї діяльності. Але що робити, якщо новий вид діяльності не відповідає чинному КВЕД? Далі поговоримо про те, як додати КВЕД, і на які нюанси необхідно звернути увагу підприємцям.

Як додати КВЕД в Україні

Спосіб додавання коду залежить від статусу особи, яка веде підприємницьку діяльність. Якщо додавання або зміна КВЕД необхідні ФОП, то перше, що потрібно зробити – звернутися до держреєстратора з заявкою Ф1.

Сьогодні додати КВЕД ФОП можуть і в режимі онлайн через сервіс державних послуг “Дія”. Віддалений спосіб зміни коду доступний тільки власникам ключів ЕЦП.

Додати КВЕД юрособи можуть шляхом подачі відповідного пакету документів державному реєстратору. Слід врахувати, що зміна КВЕД можливо тільки після сплати адміністративного збору (на сьогоднішній день він складає 680 грн).

Держреєстратору необхідно надати:

  • заяву форми №2;
  • рішення органу управління компанії про внесення змін до держреєстру;
  • квитанція про сплату адміністративного збору.

Виписка про зміну КВЕД буде сформована і опублікована на порталі електронних сервісів.

Чи потрібно повідомляти податкову службу про додавання КВЕД

Про те, як додати КВЕД ми вже поговорили. Тепер варто уточнити питання про те, чи отримує податкова служба інформацію про такі зміни в господарській діяльності компанії?

Податкова служба бачить зміни відразу після їх внесення до реєстру. Однак податкова служба вимагає від підприємців самостійної подачі заяв.

Тобто, якщо фізична особа-підприємець або юридична особа здійснювали певні зміни, що стосуються їх видів діяльності, платникам єдиного податку обов’язково потрібно подати заяву про обрання спрощеної системи оподаткування з відміткою “внесення змін” до податкової, та отримати новий витяг з реєстру платників єдиного податку.

Переваги роботи з нами

Переваги роботи з нами

1
100% конфіденційність даних підприємця

Ми гарантуємо тобі 100% конфіденційність усіх процесів, умов договору, даних та інших нюансів твого бізнесу.

2
Цілодобова підтримка

Ми на зв'язку з клієнтами 24 години на добу без вихідних на випадок потреби ургентного вирішення проблем.

3
Оптимізація

Якість послуг, що надаються і швидкість вирішення питань клієнтів - дуже важливі показники для нашої компанії. Ми намагаємося максимально спростити процес ведення фінансів та бухгалтерії для наших клієнтів, впроваджуючи різні інновації, в тому числі і продукти власної розробки.

4
Користь

Ми працюємо так, щоб всі використані рішення були корисні клієнтові, а не навпаки. Працюємо в рамках Закону і на совість.

Як це працює?

Процес роботи

  • 01
    Заявка

    Потрібна наша допомога? Залишай заявку на нашому сайті, у чаті або телефонуй за номерами, вказаними на сайті. А далі переходимо до наступного кроку!

  • 02
    Консультація

    Ми опрацювали твою заявку та можемо надати тобі кваліфіковану допомогу під час консультації. Формат обирай сам - телефоном, у Skype чи у нас в офісі. Як тобі зручніше?

  • 03
    Договір

    Круто! Тепер ми з тобою співпрацюватимемо. Залишилось лише обговорити умови та укласти договір про надання послуг.

  • 04
    Надання послуг

    Ти вже знайомий зі своїм бухгалтером та юристом, тож ми можемо повноцінно здійснювати аутсорс ведення твого ФОП.

Що про нас кажуть клієнти?

Що про нас кажуть клієнти?

Відгуки

Олександр Миколаєнко

CEO Tallium Inc.

Працюю з БІП вже 8 років, з моменту відкриття свого бізнесу. Якість сервісу зросла за останніх кілька років, хлопці підлаштувалися під наші процеси. В цілому задоволений якістю послуг, готовий рекомендувати іншим підприємцям.

Сергій Тюрін

СЕО Lanteria

Співпрацюємо з BIP вже багато років. Якщо говорити про бухгалтерський обслуговуванні, для мене важливі 3 речі: відповідність законодавству і вимогам держорганів, хороші відгуки від співробітників і, щоб, по можливості, потрібно мінімум мого особистого часу :) З BIP все три мої цілі досягаються!

Аліна Гірс

директор компанії Worldticket

Як директор нашої компанії, дуже рада, що в свій час зробила вибір на користь Наталії та Романа з ведення бухгалтерії всіх наших співробітників. Все робиться оперативно, в обумовлені терміни. Нещодавно перейшли на електронний документообіг з ініціативи Наталії. Можна і з особистих питань бухгалтерським завжди отримати консультацію. Дякую Вам за прекрасну роботу. Однозначно, рекомендую!

Володимир Красношапка

керівник ІТ відділу

Користуюся послугами бухгалтерії bip.net.ua вже багато років. Весь цей час рівень сервісу - на високому рівні. Настійно рекомендую всім, хто хоче довірити бухгалтерію професіоналам, звертатися в компанію БІП.

Ми надаємо широкий спектр послуг для підприємців, у сфері бухгалтерії та юриспруденції. Впевнені, у нас ти знайдеш те, що тобі потрібно.

Блог