Кадровий облік на підприємстві
Кадровий облік ФОП і ТОВ – задача не з легких. Аутсорсинг кадрового обліку та ведення кадрової документації допомагає зекономити час, сили та кошти, а також – уникнути штрафів за порушення.
Що потрібно для кадрового обліку працівників?
Якщо ти ФОП або в тебе ТОВ з найманими працівниками, тобі потрібно:
- Трудовий договір
- Накази (розпорядження) з кадрових питань
Перелік наказів з кадрових питань:
- накази про приймання на роботу та направлення у відрядження
- накази про переведення на інші посади
- накази про надання відпустки
- накази про звільнення працівника.
- Заяви працівників про приймання на роботу, звільнення, відпустку
- Правила внутрішнього трудового розпорядку
- Посадова інструкція
- Штатний розпис
- Особова картка й особиста справа працівника
- Графік відпусток
Окрім того, тобі необхідно сплачувати податки за кожного працівника. Тож 100% необхідна допомога кваліфікованого бухгалтера.
Ми візьмемо на себе усі клопоти з кадровим обліком твоїх працівників, будемо вести усі документи і сплачувати податки, а також – подавати звітність у потрібний час.
Переваги бухгалтерського аутсорсингу
Конфіденційність
Ми гарантуємо тобі 100% конфіденційність усіх процесів, умов договору, даних та інших нюансів твого бізнесу.
Цілодобова підтримка
Ми на зв'язку з клієнтами 24 години на добу без вихідних на випадок потреби ургентного вирішення проблем.
Оптимізація
Якість послуг, що надаються і швидкість вирішення питань клієнтів - дуже важливі показники для нашої компанії. Ми намагаємося максимально спростити процес ведення фінансів та бухгалтерії для наших клієнтів, впроваджуючи різні інновації, в тому числі і продукти власної розробки.
Користь
Ми працюємо так, щоб всі використані рішення були корисні клієнтові, а не навпаки. Працюємо в рамках Закону і на совість.
Детальніше про послугу аутсорцингу кадрового обліку
Ведення кадрового обліку – важливий етап формування і розвитку бізнесу. Підприємці, які вважають, що цьому процесу не потрібно приділяти багато часу, ризикують не тільки репутацією компанії, але і її фінансовим станом.
Ведення кадрової документації – особлива процедура, яка повинна виконуватися відповідно до норм чинного законодавства. Для того щоб уникнути претензій з боку контролюючих органів, бажано довірити процес профільним фахівцям.
Кадровий облік на підприємстві: переваги віддаленого співробітництва
На жаль, не кожен роботодавець може дозволити собі утримувати в штаті дійсно професійного співробітника, який зможе не тільки виконувати свої посадові обов’язки, а й нести відповідальність за наслідки своїх рішень.
Кадровий аутсорсинг – відмінний спосіб заощадити час, сили і гроші компанії. Однак це не єдина перевага віддаленого співробітництва.
Кадровий облік в організації – це:
- відсутність необхідності розширювати штат компанії за рахунок введення посад відділу кадрів;
- скорочення витрат підприємства на щомісячну оплату послуг штатних співробітників, а також на соціальні внески;
- економія коштів на обладнання робочого місця співробітників відділу кадрів;
- робота без форс-мажорів – віддалені працівники на відміну від штатних, не йдуть на лікарняний, у відпустку або декрет. Всі працівники аутсорсингової компанії взаємозамінні, тому ведення кадрового обліку здійснюється в режимі нон-стоп.
Ще однією перевагою кадрового аутсорсингу є неупереджене ставлення віддалених фахівців до своєї роботи.
Кадровий облік ФОП: які послуги надають віддалені співробітники
Для компаній, які хочуть повністю уникнути обов’язків вести кадровий облік, підписання договору з аутсорсингової компанією є відмінним способом заощадити власний час і привести в порядок основну кадрову документацію.
На умовах кадрового аутсорсингу підприємцю будуть надані такі послуги:
- ведення особових справ працівників;
- заповнення та облік руху трудових книжок працівників;
- впорядкування кадрової документації за період, коли облік вівся без відповідності законодавчим нормам;
- робота з підбору персоналу та перевірка професійних навичок претендентів.
Крім цього, кадровий облік ООО – це можливість отримувати консультації з питань, що стосуються роботи з персоналом.
Як це працює?
Процес роботи
-
01Заявка
Потрібна наша допомога? Залишай заявку на нашому сайті, у чаті або телефонуй за номерами, вказаними на сайті. А далі переходимо до наступного кроку!
-
02Консультація
Ми опрацювали твою заявку та можемо надати тобі кваліфіковану допомогу під час консультації. Формат обирай сам - телефоном, у Skype чи у нас в офісі. Як тобі зручніше?
-
03Договір
Круто! Тепер ми з тобою співпрацюватимемо. Залишилось лише обговорити умови та укласти договір про надання послуг.
-
04Надання послуг
Ти вже знайомий зі своїм бухгалтером та юристом, тож ми можемо повноцінно здійснювати аутсорс ведення твого ФОП.
Що про нас кажуть клієнти?
Відгуки
Це ще не все!
Ми надаємо широкий спектр послуг для ІТ підприємців у сфері бухгалтерії та юриспруденції. Впевнені, у нас ти знайдеш те, що тобі потрібно.