Оформлення ФОП підприємцю

Аутсорсинг бухгалтерських послуг, зокрема послуги з реєстрації ФОП, дозволяє зекономити час та кошти на веденні бухгалтерії самостійно. Окрім того, бухгалтерія на аутсорсі – це цілодобова клієнтська підтримка та штат кваліфікованих спеціалістів, котрі можуть вирішити будь-яку проблему ІТ підприємця.

Як оформити ФОП підприємцю?

Зареєструвати ФОП можна онлайн за допомогою сервісу «ДІЯ» або особисто у контролюючих органах. Наші спеціалісти допоможуть тобі у обох випадках.

Які документи для реєстрації ФОП потрібні?

Щоб зареєструвати ФОП, тобі необхідно бути повнолітнім громадянином або резидентом України. Тобі необхідно надати держреєстратору документи для відкриття ФОП, що посвідчують твою особу, та заповнити ряд заяв. А щоб цей процес не займав твого часу, ми зробимо все замість тебе!

Що робити, якщо прийшла відмова в реєстрації ФОП?

Якщо ти вже спробував зареєструвати ФОП самостійно і отримав відмову, тобі необхідно виправити ті помилки, через які твою заяву відхилили. Не можеш знайти? Пиши або телефонуй нам, ми допоможемо з відкриттям ФОП – виявити неточності та ймовірні причини відмови.

Переваги реєстрації ФОП з нами

Переваги реєстрації ФОП з нами

1
Аутсорсинг

Тобі не потрібно їхати до нас в офіс, щоб заповнити сотню паперів. Усі документи ми підписуємо через електронний документообіг.

2
Контроль

Контролюємо кожен процес, аби не отримати відмови в реєстрації платником єдиному податку.

3
Оптимізація

Ми підберемо найоптимальнішу систему оподаткування саме для твого бізнесу та визначимося з усіма КВЕДами.

4
Супровід

Ми ведемо як бухгалтерський, так і фінансовий облік твого ФОП в подальшому.

Детальніше про відкриття ФОП 2 або 3 групи

Реєстрація ФОП – перший крок на шляху до успішної підприємницької діяльності. Сучасне українське законодавство значно спростило процес, зробивши його доступним в онлайн-режимі, проте підприємцю-початківцю все ще знадобиться допомога кваліфікованого фахівця для того, щоб розібратися у всіх нюансах. Яку групу обрати? Які коди КВЕД вказати? Наші фахівці готові надати необхідну допомогу на всіх етапах процесу, починаючи з консультації щодо відкриття ФОП і далі, включно з бухгалтерським супроводом діяльності підприємця після реєстрації.

Реєстрація ФОП в Україні: з чого почати?

Зареєструвати ФОП можна онлайн за допомогою сервісу “Дія” або особисто в контролюючих органах. Наші фахівці допоможуть вам в обох випадках.

Документи для реєстрації ФОП включають:

  • паспорт;
  • індивідуальний податковий номер (ІПН);
  • довідку про місце реєстрації фізособи;
  • заповнену реєстраційну форму.

У деяких випадках для оформлення ФОП також може знадобитися заява про вибір спрощеної системи оподаткування та заява про набуття статусу платника податку на додану вартість (ПДВ).

Що робити, якщо прийшла відмова в реєстрації ФОП?

Якщо ви вже спробували зареєструвати ФОП самостійно і отримали відмову, вам необхідно виправити ті помилки, через які вашу заяву відхилили. Наші фахівці готові надати всю необхідну допомогу при відкритті ФОП: вони перевірять ваші документи, виявлять проблему і допоможуть її вирішити, щоб наступна спроба реєстрації пройшла без будь-яких складнощів.

Переваги оформлення ФОП з нами

  1. Аутсорсинг. Вам не потрібно їхати до нас в офіс, щоб заповнити сотню паперів. Усі документи ми підписуємо через електронний документообіг.
  2. Контроль. Контролюємо кожен процес, щоб не отримати відмови в реєстрації платником єдиного податку.
  3. Оптимізація. Ми підберемо оптимальну систему оподаткування саме для вашого бізнесу та визначимося з усіма КВЕДами.
  4. Супровід. Ми ведемо як бухгалтерський, так і фінансовий облік вашого ФОП надалі.

Детальніше про відкриття ФОП

ФОП, фізична особа – підприємець – це найпростіша організаційно-правова форма ведення підприємницької діяльності. Саме ця форма ідеально підходить для невеликого бізнес-проєкту. Реєстрація ФОП – це обов’язкова процедура, після якої фізична особа може офіційно займатися підприємницькою діяльністю.

Перше, що повинен зробити майбутній підприємець – визначитися з видом діяльності. Далі громадянин підбирає відповідний код у Класифікаторі КВЕД. До процесу вибору коду необхідно поставитися з особливою увагою, адже саме він надалі зазначатиметься в заяві на відкриття ФОП.

Наступний крок – визначення системи оподаткування. Загальна система оподаткування вигідна для підприємців, які планують нести значні витрати на здійснення господарської діяльності. Умови спрощеної системи сподобаються особам, які ймовірно матимуть невеликі витрати.

Загальна система не має обмежень щодо щомісячного доходу. У даному випадку сума податку розраховуватиметься на підставі чистого прибутку: 18% на дохід та 1,5% військовий збір.

Оформлення ФОП за спрощеною системою

Під час реєстрації ФОП, заявник автоматично потрапляє під загальну систему оподаткування. Якщо ФОП бажає обрати спрощену систему оподаткування, необхідно подати окрему заяву в податкову службу.

На сьогодні існує 4 групи єдиного податку. Багато громадян не можуть визначитися, вибрати ФОП якої групи? У цьому випадку необхідно відштовхуватися від перспектив розвитку бізнесу. Для цього варто відповісти на такі запитання:

  1. Який середньорічний дохід підприємець планує отримувати?
  2. Чи буде використовуватися наймана праця? Якщо так, то скільки співробітників працюватиме на підприємця?
  3. Якою діяльністю планує займатися підприємець?

Від обраної групи залежатиме ставка єдиного податку та обмеження за КВЕД.

Варто врахувати, що змінювати систему оподаткування можна один раз на рік, а переходити з однієї групи в іншу – раз на квартал.

Реєстрація ФОП у Києві: вартість послуги

Зареєструвати ФОП можна самостійно. Для цього громадянину необхідно відвідати державного реєстратора або пройти процедуру в онлайн режимі в системі “Дія”.

Реєстрація ФОП 2 групи підійде підприємцям, які планують надавати послуги як населенню, так і іншим платникам єдиного податку. На 2 групі єдиного податку підприємці платять податок у розмірі 20% від мінімальної заробітної плати, а ліміт річного доходу встановлений у 834 розміри мінімальної зарплати. Тим, хто планує отримувати доходи в більшому обсязі, а також підприємцям, які планують, зокрема, співпрацю з юридичними особами, що працюють на загальній системі оподаткування, слід розглянути реєстрацію ФОП 3 групи. Податкова ставка в такому разі становитиме 5% від загальної суми доходів, а річний ліміт підвищено до 1167 мінімальних заробітних плат.

Для того щоб обрана система оподаткування повністю закривала потреби підприємця, необхідно з особливою ретельністю підходити до процесу реєстрації ФОП. В ідеалі оформлення краще довірити досвідченому бухгалтеру та юристу.

Фахівці нашої компанії реєструють ФОП у максимально короткий термін. Вартість послуг починається від 1500 гривень.

Підсумок співпраці з нами – повноцінне функціонування бізнес-проєкту.

    Як провести звірку в електронному кабінеті платника податків

    Як провести звірку в електронному кабінеті платника податків?

    Бажаєш отримати покрокову інструкцію, заповни форму:

    Як це працює?

    Процес роботи

    • 01
      Інформація

      Збираємо дані: надай нам інформацію стосовно того, чим саме буде займатись ФОП, та інформацію для реєстрації (паспортні дані, телефон, емейл).

    • 02
      Консультація

      Ми опрацювали твою заявку та можемо надати тобі кваліфіковану допомогу під час консультації. Ми підбираємо і узгоджуємо з тобою перелік КВЕД та систему оподаткування.

    • 03
      Реєстрація

      Проводимо процес реєстрації ФОП, впродовж якого надаємо тобі повну інформацію про кожен крок та етап реєстрації.

    • 04
      Документи

      Вітаємо! Тепер ти підприємець. Увесь пакет документів ми тобі вже надіслали.

    Що про нас кажуть клієнти?

    Що про нас кажуть клієнти?

    Відгуки

    Олександр Миколаєнко

    CEO Tallium Inc.

    Працюю з БІП вже 8 років, з моменту відкриття свого бізнесу. Якість сервісу зросла за останніх кілька років, хлопці підлаштувалися під наші процеси. В цілому задоволений якістю послуг, готовий рекомендувати іншим підприємцям.

    Сергій Тюрін

    СЕО Lanteria

    Співпрацюємо з BIP вже багато років. Якщо говорити про бухгалтерський обслуговуванні, для мене важливі 3 речі: відповідність законодавству і вимогам держорганів, хороші відгуки від співробітників і, щоб, по можливості, потрібно мінімум мого особистого часу :) З BIP все три мої цілі досягаються!

    Аліна Гірс

    директор компанії Worldticket

    Як директор нашої компанії, дуже рада, що в свій час зробила вибір на користь Наталії та Романа з ведення бухгалтерії всіх наших співробітників. Все робиться оперативно, в обумовлені терміни. Нещодавно перейшли на електронний документообіг з ініціативи Наталії. Можна і з особистих питань бухгалтерським завжди отримати консультацію. Дякую Вам за прекрасну роботу. Однозначно, рекомендую!

    Володимир Красношапка

    керівник ІТ відділу

    Користуюся послугами бухгалтерії bip.net.ua вже багато років. Весь цей час рівень сервісу - на високому рівні. Настійно рекомендую всім, хто хоче довірити бухгалтерію професіоналам, звертатися в компанію БІП.

    Ми надаємо широкий спектр послуг для ІТ підприємців у сфері бухгалтерії та юриспруденції. Впевнені, у нас ти знайдеш те, що тобі потрібно.

    Блог