Доступні реєстраційні дії для ТОВ в умовах війни
Раніше ми розповідали інформацію стосовно реєстраційних дій які наразі є доступними для ФОП, але як щодо ТОВ? Наразі це доволі актуальне питання, оскільки в умовах війни велика кількість підприємців вирішили, наприклад, розширити свою сферу діяльності.
Багато компаній також змінюють Директора у зв’язку з виїздом теперішнього закордон. Тож давайте розглянемо детально, які державні послуги зараз є доступними та яка процедура користування ними.
Реєстрація ТОВ
Якщо ви прийняли рішення про започаткування нового бізнесу в умовах війни, зареєструвати ТОВ можна двома шляхами:
- Через ЦНАП, шляхом подання документів державному реєстраторові;
- Через портал “ДІЯ” за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
* Звертаємо увагу, що в такому разі ТОВ буде працювати на підставі модельного статуту.
За реєстрацію ТОВ адміністративний збір не стягується. При подачі документів щодо реєстрації ТОВ одразу можна подати заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування, обов’язково при цьому проконтролювавши реєстрацію ТОВ платником єдиного податку.
Не забувайте, що для реєстрації ТОВ документи мають бути правильно підготовлені, зокрема, деякі з них – нотаріально завірені.
Внесення змін щодо ТОВ
В умовах війни досить тривалий час внести зміни до ТОВ не було можливості, адже переваги надавалися таким реєстраційним діям як реєстрація громадських та благодійних організацій. Проте наразі, якщо ви вирішили змінити КВЕДи ТОВ чи Директора, або вам не подобається ваше найменування – можна змінити такі відомості, ці реєстраційні дії стали доступними.
При цьому, внесення змін до відомостей про юридичну особу відбувається виключно офлайн, через державного реєстратора. Реєстрацію будь-яких змін ТОВ проводить державний реєстратор за місцезнаходженням юридичної особи.
Для внесення змін ви маєте підготувати наступні документи: заяву (форма 1), рішення/протокол, Статут (якщо це необхідно), акт приймання-передачі частки (частини частки) у статутному капіталі (за необхідності). Як бачимо, залежно від того, які саме зміни потрібно здійснити – документи які потрібно надати реєстраторові можуть відрізнятися. Тому уважно потрібно ознайомитися із розділом IV ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”.
Звертайте також вашу увагу, що після зміни відомостей в ЄДР, якщо ТОВ є платником єдиного податку, ви маєте подати заяву про обрання спрощеної системи оподаткування з внесенням відповідних змін, запит на витяг та отримати новий витяг з Реєстру платників єдиного податку.
Також варто пам’ятати, що крім нотаріальних послуг, під час процедури внесення змін до відомостей про юридичну особу, окремо сплачується адміністративний збір при подачі документів державному реєстраторові.
Підсумовуючи, зауважимо, що процедури реєстрації ТОВ і внесення змін складаються з декількох етапів: підготовки документації, її погодження, нотаріального завірення, безпосередньо проведення реєстраційної дії та, як результат, отримання документів.
Самостійно підготувати весь пакет документів доволі складно, тому радимо відразу звернутися до юристів, які правильно проведуть необхідну реєстраційну дію щодо вашої компанії.
Ми в БІП контролюємо весь процес від “А” до “Я” з видачею клієнтові необхідних документів для здійснення діяльності. Тому, щоб уникнути помилок і не витрачати час на самостійне вивчення питання – звертайтеся до нас за необхідною послугою, ми з радістю допоможемо.
Забоцька Інна