Реєстраційні дії для ФОП станом на початок травня 2022 року
У зв’язку з війною в країні наше законодавство доволі активно змінюється. Впровадження пільг, відкриття та обмеження доступу до реєстрів, відміна та впровадження реєстраційних дій і так далі – у всій цій кількості нововведень інформації складно не заплутатися.
Саме тому спеціалісти БІП вирішили підготувати для читачів актуальний перелік доступних реєстраційних дій для фізичних осіб підприємців станом на травень 2022 року.
Реєстрація ФОП
Наразі це найпопулярніша послуга серед наших клієнтів. Ми раді допомогти в реєстрації нового бізнесу в умовах сьогодення. Сьогодні реєстрація ФОП наразі доступна як онлайн, так і офлайн.
Для того щоб зареєструвати ФОП онлайн, вам необхідно мати кваліфікований електронний підпис. Його можна отримати, звернувшись до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно у особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.
Для реєстрації ФОП офлайн потрібно оформити нотаріальну довіреність, для того щоб юрист мав право подавати всі необхідні документи від вашого імені.
При реєстрації ФОП ми маємо узгодити КВЕДи та оптимальну систему оподаткування для здійснення вашої діяльності. Юристу також знадобляться ваші паспортні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків, місце здійснення діяльності та контактні дані підприємця.
Зміна видів діяльності (КВЕД) підприємця
Нагадуємо, що перед отриманням доходу обов’язково потрібно зареєструвати відповідний КВЕД в державного реєстратора та органах ДПС і отримати новий витяг з Реєстру платників єдиного податку. Тому, якщо ви вирішили розширити свою сферу діяльності та додати нові КВЕДи, юристи БІП з радістю вам з цим допоможуть.
Додати чи змінити КВЕД також можна онлайн (за наявності кваліфікованого електронного підпису) або ж офлайн (за умови наявності нотаріальної довіреності). Для цього юристу потрібно буде також надати наступну інформацію: ваші паспортні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків, виписку ФОП.
Зміна паспортних даних та адреси ФОП
Дана реєстраційна послуга наразі здійснюється виключно офлайн шляхом звернення до державного реєстратора. Тому тут від клієнта обов’язково знадобиться нотаріальна довіреність, яка надає юристу повноваження на подачу та отримання необхідних документів, пов’язаних зі здійсненням реєстраційних дій. Зверніть увагу, що, за цю реєстраційну дію стягується адміністративний збір у розмірі 250 грн.
Крім того, від вас потрібна буде наступна інформація: ваші паспортні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків, інформація щодо зміни адреси чи паспортних даних.
Закриття ФОП
На жаль, деякі підприємці через складні умови ведення діяльності під час війни приймають рішення і щодо закриття ФОП. Наразі така послуга теж є доступною як онлайн, так і офлайн.
Що для цього потрібно?
- кваліфікований підпис та пароль (або довіреність, якщо скористаємось процедурою офлайн);
- скан/фото паспорта, ідентифікаційного коду.
Підсумуємо: наразі для фізичних осіб підприємців доступні такі реєстраційні дії:
- реєстрація ФОП;
- закриття ФОП;
- внесення змін щодо КВЕД;
- зміна адреси та паспортних даних ФОП.
Якщо вам потрібна допомога з однією з перелічених реєстраційних дій для вашого ФОП, радимо скористатися допомогою спеціалістів, щоб заощадити свій час і сили.
Юристи БІП допоможуть в оперативній реєстрації чи зміні даних, врахують всі особливості вашого індивідуального випадку та допоможуть вирішити наявну проблему.
Лісаковська Юлія