Реєстрація РРО

Касові апарати або ж РРО/ПРРО стануть обов’язковими незалежно від обсягу доходу вже у 2022 році. Але про правильну реєстрацію касового апарату треба подбати вже зараз та визначити умови, при яких РРО тобі може бути необхідний вже зараз.

Коли ФОП потрібно реєструвати РРО?

Якщо ти ІТ ФОП і приймаєш розрахунки готівкою, то зареєструвати РРО необхідно тоді, коли твій обсяг доходу перевищить фіксовану суму у 1 320 000 грн.  Якщо твоя компанія працює за безготівковими розрахунками, касовий апарат тобі не потрібен!

Що необхідно для реєстрації РРО?

Щоб зареєструвати РРО, тобі необхідно подати заяву про реєстрацію РРО та копію документа про купівлю чи безоплатне отримання касового апарату. А щоб зекономити час та нерви – треба звернутись до нас. Ми зареєструємо РРО замість тебе!

 

Переваги юридичного аутсорсингу

Переваги юридичного аутсорсингу

1
Конфіденційність

Ми гарантуємо тобі 100% конфіденційність усіх процесів, умов договору, даних та інших нюансів твого бізнесу.

2
Відповідальність

Ми цінуємо довіру наших клієнтів. Ми повністю відповідаємо за якість послуг, що надаються, безпеку отриманих даних і виконання поставлених обіцянок перед клієнтом.

3
Оптимізація

Якість послуг, що надаються і швидкість вирішення питань клієнтів - дуже важливі показники для нашої компанії. Ми намагаємося максимально спростити процес ведення фінансів та бухгалтерії для наших клієнтів, впроваджуючи різні інновації, в тому числі і продукти власної розробки.

4
Користь

Ми працюємо так, щоб всі використані рішення були корисні клієнтові, а не навпаки. Працюємо в рамках Закону і на совість.

Детальніше про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій (РРО)

Коло суб’єктів підприємництва, які мають застосовувати реєстратори розрахункових операцій (РРО), наразі доволі широке. У вас має бути РРО, якщо ви здійснюєте продаж товарів чи надаєте послуги у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг неважливо від форми розрахунку (готівка/безготівка), а також якщо ви приймаєте готівку для виконання платіжних операцій. 

При цьому багато підприємців не знають, як зареєструвати РРО. Ми в БІП маємо великий досвід надання послуги реєстрації РРО для ФОП, тож знайомі з усіма тонкощами порядку реєстрації РРО.

Чому ФОП важливо мати РРО?

У разі відсутності РРО у перелічених вище випадках, законодавством передбачені санкції, а саме штраф. Розмір штрафу за таке порушення складає 100% вартості проданих  з порушеннями товарів чи виконаних робіт/ наданих послуг. У разі повторного порушення – 150% від реалізованого товару (роботи, послуги). 

З огляду на передбачені законодавством санкції, реєстрація РРО для ФОП стає важливою, тож радимо придбати фіскальний реєстратор і легально вести підприємницьку діяльність. Ми, в свою чергу, допоможемо з реєстрацією касового апарату. До того ж це легко і швидко зробити, скориставшись реєстрацією PPO через електронний кабінет.

ПРРО чи класичні реєстратори?

Наразі на ринку активно поширюються програмні реєстратори – спеціальні комп’ютерні програми, які є альтернативою касовим апаратам. Вони мають як свої переваги, так і недоліки: вони більш зручні та бюджетніші у порівнянні з класичними, проте можливість їх використання залежить від наявності електрики та інтернету.

Серед програмних РРО є безліч варіантів, серед яких найпопулярніші ВчасноКаса, Е-ЧЕК, СОТА Каса тощо. Кожна з них має свої особливості, тож що обрати? Представники БІП проконсультують вас і детально ознайомлять з перевагами й недоліками кожного з видів РРО (програмного та класичного), а також з окремим конкретними варіантами. Тож ви зможете обрати найбільш оптимальний РРО саме для вашої діяльності. Звертайтесь, і вже незабаром матимете реєстраційне посвідчення PPO в електронному кабінеті.

Як це працює?

Процес роботи

  • 01
    Заявка

    Потрібна наша допомога? Залишай заявку на нашому сайті, у чаті або телефонуй за номерами, вказаними на сайті. А далі переходимо до наступного кроку!

  • 02
    Консультація

    Ми опрацювали твою заявку та можемо надати тобі кваліфіковану допомогу під час консультації. Формат обирай сам - телефоном, у Skype чи у нас в офісі. Як тобі зручніше?

  • 03
    Договір

    Круто! Тепер ми з тобою співпрацюватимемо. Залишилось лише обговорити умови та укласти договір про надання послуг.

  • 04
    Надання послуг

    Ти вже знайомий зі своїм бухгалтером та юристом, тож ми можемо повноцінно здійснювати аутсорс ведення твого ФОП.

Що про нас кажуть клієнти?

Що про нас кажуть клієнти?

Відгуки

Олександр Миколаєнко

CEO Tallium Inc.

Працюю з БІП вже 8 років, з моменту відкриття свого бізнесу. Якість сервісу зросла за останніх кілька років, хлопці підлаштувалися під наші процеси. В цілому задоволений якістю послуг, готовий рекомендувати іншим підприємцям.

Сергій Тюрін

СЕО Lanteria

Співпрацюємо з BIP вже багато років. Якщо говорити про бухгалтерський обслуговуванні, для мене важливі 3 речі: відповідність законодавству і вимогам держорганів, хороші відгуки від співробітників і, щоб, по можливості, потрібно мінімум мого особистого часу :) З BIP все три мої цілі досягаються!

Аліна Гірс

директор компанії Worldticket

Як директор нашої компанії, дуже рада, що в свій час зробила вибір на користь Наталії та Романа з ведення бухгалтерії всіх наших співробітників. Все робиться оперативно, в обумовлені терміни. Нещодавно перейшли на електронний документообіг з ініціативи Наталії. Можна і з особистих питань бухгалтерським завжди отримати консультацію. Дякую Вам за прекрасну роботу. Однозначно, рекомендую!

Володимир Красношапка

керівник ІТ відділу

Користуюся послугами бухгалтерії bip.net.ua вже багато років. Весь цей час рівень сервісу - на високому рівні. Настійно рекомендую всім, хто хоче довірити бухгалтерію професіоналам, звертатися в компанію БІП.

Ми надаємо широкий спектр послуг для ІТ підприємців у сфері бухгалтерії та юриспруденції. Впевнені, у нас ти знайдеш те, що тобі потрібно.

Блог