Внесення змін ТОВ

Реєстрацію будь-яких змін ТОВ проводить державний реєстратор за місцезнаходженням юридичної особи (ТОВ).

Як внести зміни до ТОВ?

Для внесення будь-яких змін у документи товариства з обмеженою відповідальністю необхідно зібрати та надати держреєстратору пакет документів:

  1. 1. Заповнена реєстраційна картка
  2. Рішення про внесення змін до установчих документів
  3. Оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами
  4. Два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції.

 

5. Квитанція про сплату адміністративного збору за державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи

Ми супроводжуємо реєстрацію таких змін ТОВ:

  • Зміни складу Учасників, Засновників Товариства;
  •  Зміна Директора;
  •  Зміна розподілу часток в статутному капіталі;
  •  Збільшення/зменшення розміру статутного капіталу ТОВ;
  •  Зміни місцезнаходження (адреси ТОВ);
  •  Зміни найменування компанії;
  •  Зміни видів КВЕД.
Переваги

Переваги

1
Консультація

Консультації юристів на кожному етапі внесення змін.

2
Спілкування

Тобі не потрібно буде їхати і контактувати з державними органами, за тебе це зробить юрист.

3
Процес

Мінімальна участь в процесі з твоєї сторони.

4
Швидкість

Швидкий та якісний результат.

Детальніше про послугу

Скористайтесь кваліфікованою допомогою по внесенню змін в статут ТОВ. 

Щоб бути спокійним щодо правильності внесення потрібних вам даних для зміни статуту ТОВ реєстратором, краще звернутись до професійних юристів. Ми допомагаємо визначитись з потрібними юридичними діями при змінах, підготувати потрібний пакет документів та отримати якісний результат швидко і безпроблемно для клієнта.

Коли потрібно внести зміни в статут ТОВ?

До наших послуг по внесенню змін компанії належать: 

  • зміна КВЕД (видів діяльності) для ТОВ та приватних підприємців;
  • зміна юридичної адреси компанії;
  • зміна найменування ТОВ (наприклад, було найменування української, але ви вирішили додати англомовне найменування);
  • зміна директора ТОВ та приватних підприємців, учасників (власників) компанії 
  • зміна статутного капіталу;
  • зміна Статуту.

Щодо останнього пункту, якщо змінюються якісь дані, які вже наявні в Статуті ТОВ, їх відповідно теж потрібно відредагувати, тому вносяться зміни до Статуту. Окремо при цьому складається лист змін до статуту. Також ми надаємо послугу зміни Статуту, якщо компанія користується застарілою редакцією цього документа. 

Як відбувається процес внесення змін?

Надання даної послуги передбачає нашу підтримку клієнта на всіх етапах внесення змін, серед яких:

  • скликання загальних зборів компанії;
  • проведення цих зборів з ухваленням відповідних змін до Статуту та оформлення відповідного протоколу;
  • підготовка та подача необхідного пакету документів до державного реєстратора (для цього кроку нам знадобиться оформлення довіреності від клієнта на представництво ваших інтересів).

Якщо ви довіритесь нам, всі етапи ми пройдемо оперативно з мінімальним залученням вашого дорогоцінного часу. Адже більшість консультацій та дій ми можемо надати онлайн, для цього не потрібно їхати до нас в офіс.

Записуйтесь на попередню консультацію.

Як це працює?

Процес роботи

  • 01
    Інформація

    Ти надаєш нам інформацію про те, які саме зміни потрібно внести.

  • 02
    Підготовка

    Підготовка і підписання необхідного пакету документів.

  • 03
    Зміни

    Внесення змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

  • 04
    Документи

    Отримання документів з проведеними змінами.

Що про нас кажуть клієнти?

Що про нас кажуть клієнти?

Відгуки

Олександр Миколаєнко

CEO Tallium Inc.

Працюю з БІП вже 8 років, з моменту відкриття свого бізнесу. Якість сервісу зросла за останніх кілька років, хлопці підлаштувалися під наші процеси. В цілому задоволений якістю послуг, готовий рекомендувати іншим підприємцям.

Сергій Тюрін

СЕО Lanteria

Співпрацюємо з BIP вже багато років. Якщо говорити про бухгалтерський обслуговуванні, для мене важливі 3 речі: відповідність законодавству і вимогам держорганів, хороші відгуки від співробітників і, щоб, по можливості, потрібно мінімум мого особистого часу :) З BIP все три мої цілі досягаються!

Аліна Гірс

директор компанії Worldticket

Як директор нашої компанії, дуже рада, що в свій час зробила вибір на користь Наталії та Романа з ведення бухгалтерії всіх наших співробітників. Все робиться оперативно, в обумовлені терміни. Нещодавно перейшли на електронний документообіг з ініціативи Наталії. Можна і з особистих питань бухгалтерським завжди отримати консультацію. Дякую Вам за прекрасну роботу. Однозначно, рекомендую!

Володимир Красношапка

керівник ІТ відділу

Користуюся послугами бухгалтерії bip.net.ua вже багато років. Весь цей час рівень сервісу - на високому рівні. Настійно рекомендую всім, хто хоче довірити бухгалтерію професіоналам, звертатися в компанію БІП.

Ми надаємо широкий спектр послуг для ІТ підприємців у сфері бухгалтерії та юриспруденції. Впевнені, у нас ти знайдеш те, що тобі потрібно.

Блог